Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Promocja Krakowa w Wielkiej Brytanii
Sprytnie pomyślana promocja Krakowa okazuje się mocno trafionym pomysłem. Młody artysta Rahim Blak przyczynił się do promocji miasta, która kosztuje przysłowiowe grosze!
Ogromną popularnością wśród osób odwiedzających muzea sztuki nowoczesnej w Wielkiej Brytanii cieszą się materiały promocyjne przygotowane przez studenta Krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych. Młody człowiek w niekonwencjonalny sposób promuje Kraków. Jego pomysły są chwytliwe do tego stopnia, że wpływowi kuratorzy organizują jego wystawy w najsłynniejszych Angielskich galeriach. Kaavous Clayton zaprosił go do swojej galerii Outpost Gallery do Norwich. Tam Rahim miał zaprezentować swój dorobek artystyczny. Zadziwił wszystkich pokazując oryginalne materiały promocyjne Krakowa. W miejscu obrazów znalazły się plakaty miasta i ogromna rysunkowa mapa krakowskiej starówki. Instalacja video prezentowała telewizyjny spot "Krakow-free your mind". Rzeźby zastąpił stojak z ulotkami "Krakowski Szlak Techniki", "Kraków - miasto Jana Pawła II", "Kraków na widelcu".
Wystawa odbyła się pod hasłem "Kocham swoje miasto" i gromadzi całe rzesze zainteresowanych.
Sam artysta jest zakochany w swoim mieście. Kraków ze swoją atmosferą stanowi dla niego inspirację. Jednak jego wystawa w Norvich jak sam mówi miała na celu prowokację widza i oczywiście reklamę Krakowa. Młody twórca zapewnił sobie bezpieczeństwo prawne u samego prezydenta miasta prof. Jacka Majchrowskiego, który objął honorowy patronat nad brytyjską wystawą. Dzięki temu Rahim mógł wystawić materiały promocyjne Krakowa pod swoim nazwiskiem. Student osiągnął swój cel ponieważ zainteresował swoimi pracami specjalistów z Urzędu Miasta. Wyszedł z propozycją, która wspiera promocję miasta, miał konkretny plan. Innym sponsorem wystawy był holding Liwa. Rahim poza promocją Krakowa chciał wypromować konkretny hotel, restaurację i pasaż handlowy. Dlatego też zwrócił się do braci Likusów, którzy są posiadaczami kilku takich miejsc. Tak więc na wystawie znalazły się reklamy hotelu Copernicus, restauracji hotelu Pod Różą oraz pasaż handlowy Rynek 13, natomiast zamiast obrazów na ścianach wiszą plakaty reklamujące własności braci Likusów. Jeden z nich jest marszandem wystawy Blaka.
Wystawa cieszy się tak dużą popularnością, że galerie ustawiają się w kolejce aby gościć ją u siebie. Niewątpliwie będzie to doskonała promocja pięknego Krakowa na wyspach.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Polakom nie straszne trzęsienie ziemi
PROT: spotkanie o współpracy promocyjnej w 2009 roku
Spór polskich restauracji o słowo pierogarnia
Zawalił się czterogwiazdkowy hotel na Majorce
W Europie powstanie silna grupa spółek e-turystyki
Lufthansa kupuje nowe samoloty
Tragiczny stan polskich dróg powoduje wzburzenie zagranicznych mediów
Podróże zagraniczne Polaków w 2005 roku
Karta turystyczna w Świnoujściu
Elektroniczne pierścienie kierunkowskazem dla turystów
Bieszczady: warunki turystyczne są dobre lub dostateczne
Papierowe bilety lotnicze idą do lamusa
Rainbow Tours przejmie Bee Free