Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT CITO CITO CHORWACJA GR SZKOLNA
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- Pilot Włochy-Monako-Francja 23.09-29.09.2024
- Specjalista/Specjalistka ds. turystyki w salonie...
- Pilotaż 4-6.10/ Podlasie z Lublina
- pilot Paryż 06-11.10.2024
- Specjalista ds. rozwoju rynku (z j. ukraińskim)
- Marki - Specjalista ds. Turystyki
- WARSZAWA - specjalista ds. turystyki
- Zatrudnię pilota
Amadeus: biura podróży mogą tworzyć "rodziny taryf lotniczych"
Amadeus wprowadził nową opcję w portfolio Master Pricer - Amadeus Master Pricer Agent Fare Families. Aplikacja pozwoli klientom biur podróży na łatwiejsze porównywanie cen i ofert linii lotniczych dostępnych online.
Amadeus Master Pricer Agent Fare Families zapewnia konsumentom większą przejrzystość procesu zakupu poprzez możliwość prostego porównania cen biletów na loty o tych samych kryteriach. Dodatkowo, rozwiązanie ułatwia biurom podróży kierowanie klientów ku najbardziej korzystnym ofertom i sprzedawanie biletów na bardziej elastycznych warunkach. Dzięki temu biura podróży mogą stać się bardziej atrakcyjnym kanałem dystrybucji, co wzmacnia ich związek z liniami lotniczymi.
Narzędzie umożliwia także biurom podróży grupowanie ofert o podobnych parametrach w kategorie lub "rodziny taryf lotniczych", pochodzących z różnych linii lotniczych. Przykładowo, w jedną rodzinę mogą zostać zgrupowane bilety nierefundowalne, w inną refundowalne z potrąceniem kosztów manipulacyjnych, a w kolejną bilety w pełni elastyczne itd., z możliwością utworzenia do 6 kategorii.
- Wprowadzenie rozwiązania Master Pricer Fare Families potwierdza zaangażowanie firmy Amadeus w tworzenie nowatorskich narzędzi, zwiększających możliwości internetowych agencji turystycznych i witryn biur podróży w zakresie merchandisingu oraz sterowania sprzedażą, co sprzyja poprawieniu przepływu gotówki. Gdy linie lotnicze zaprezentowały w ten sposób rodziny taryf lotniczych, w ciągu trzech miesięcy ich sprzedaż przez Internet wzrosła o 30%, a zyski ze sprzedaży online zwiększyły się średnio o 8%. W przypadku biur podróży oznacza to przede wszystkim większe dochody i lepszy przepływ gotówki, a w efekcie - wyższe zyski - wyjaśnia Stephane Durand, dyrektor ds. rozwiązań online i turystyki wypoczynkowej w firmie Amadeus.
Rozwiązanie Amadeus Master Pricer Fare Families jest już dostępne dla internetowych biur podróży i biur podróży mających swe witryny internetowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Jak wyglądały tegoroczne wakacje
Samodzielne podróże były
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
POT rozdał nagrody dwudziesty
Rośnie liczba Turystów odwiedzających
Gotowe dania w sklepach zagrożeniem dla
Rozpoczęły się targi TT
TSUE rozpatrywał skargi
Polacy rzadziej jadają posiłki poza
Hilton uznany za najlepsze miejsce do
Turystyka może stać się głównym źródłem przychodów dla
Sex-shop w Dzielnicy Czterech Świątyń
Czechy - atrakcje dla całej rodziny
Projekt nowego dworca kolejowego w Katowicach przedstawiła austriacka studentka
Małopolski System Informacji Turystycznej zacznie funkcjonować pod koniec roku
Fairmont Hotels zadebiutuje w Chinach
Nieoficjalne otwarcie autostrady A18
Polacy odlatują po świętach...
Jak zwiększyć lojalność gości hotelowych?
Wrocławski hotel Radisson SAS ma nowego dyrektora
Lotnisko w Jasionce: nowy terminal na Euro 2012