TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

"Wybierz Markowe"

Stowarzyszenie Promarka zorganizowało kampanię "Wybierz Markowe", która ruszyła 1 marca br. "Wybierz Markowe" ma na celu budowanie wartości marki; kampania poświęcona jest znaczeniu marki i produktów markowych (również lokalnych) w codziennym życiu konsumenta.


W naszym kraju funkcjonują w ramach marek lokalnych: w Małopolsce marka "Łączy nas Babia Góra", na Pomorzu Środkowym natomiast marka "Naszyjnik Północy". Firmują one loklane produkty, do których należą m.in. chleb barwicki, zabawka stryszawska, rzeźby twórców jordanowskich, miód pszczeli z Zubrzycy, produkty z witek brzozowych ze Skowarnek.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania Wybierz Markowe Stowarzyszenie Promarka marki lokalne Łączy nas Babia Góra Naszyjnik Północy regionalne produkty chleb barwicki zabawka stryszawska rzeźby twórców jordanowskich miód pszczeli z Zubrzycy produkty z witek brzozowych ze Skowarnek




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję