Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
- ZAKOPANE Specjalista ds. Turystyki
Nie będzie lotniczego giganta. Koniec rozmów British Airways z Quantas
Nie będzie lotniczego giganta, który miał powstać w wyniku fuzji linii British Airways z Quantas. Brytyjskie linie nie dogadały się bowiem z australijskim przewoźnikiem.
Negocjacje ruszyły w sierpniu br. i były odpowiedzią na rosnące ceny paliw, które ograniczały ruch lotniczy. Choć zarówno British Airways jak i Qantas przyznały, że w dłuższej perspektywie fuzja przyniosłaby im korzyści to jednak obecnie byłaby trudna do przeprowadzenia.
Australijskie linie uznały, że nie są w stanie zaakceptować postępowania BA. Brytyjczycy prowadzą bowiem równoległe rozmowy o przejęciu hiszpańskiej Iberii. - Możemy uczestniczyć tylko w takiej transakcji, w wyniku której zyskają nasi akcjonariusze - powiedział Alan Joyce, prezes Qantas.
Dla australijskich linii udział w firmie powstałej z połączenia 3 przewoźników byłby nie do przyjęcia z powodów biznesowych i prawnych. Joyce nie chce, by Qantas obciążały zobowiązania socjalne Iberii, z drugiej zaś strony formalne warunki stawia prawo australijskie. Stanowi ono, że większościowym właścicielem Qantas (co najmniej w 51%) powinien pozostać rząd Australii, dwie trzecie zarządu firmy mają stanowić obywatele tego kraju, w Australii ma się też mieścić jej siedziba.
- Tylko jedna z fuzji może dojść do skutku - dodał prezes Qantas. Ani BA ani Qantas nie zadeklarowały powrotu do negocjacji.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Dział transport:
Polacy na pierwszym miejscu wśród
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Wiosenna podróż do Wiednia z eSKY.pl
Podlaskie: Śledztwo w sprawie wypadku autokaru turystycznego ciągnie się już 2 lata
Lublin: przy Grodzkiej powstanie nowy hostel
Kolejny nieudany przetarg na hotel Antracyt w Gdyni
Litwa otwarła przestrzeń powietrzną
Wrocław: dwa nowe hotele biznesowe
Goście hotelowi są coraz kreatywniejsi w kradzieżach
Lotnisko w Gdańsku obsługuje znowu więcej pasażerów
Brytyjczycy chcą pozbyć się Polaków