Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
easyJet świętuje 15. urodziny
easyJet obchodzi dziś 15. rocznicę rozpoczęcia podniebnych podróży. Dokładnie 15 lat temu, 10 listopada 1995 roku, odbył się inauguracyjny lot easyJet z lotniska Londyn Luton do Glasgow, który promowano hasłem "sprawiamy, że latanie staje się tak tanie jak para dżinsów - zaledwie 29 L w jedną stronę".
15 lat easyJet w liczbach:
- easyJet jest największą linią lotniczą w Wielkiej Brytanii pod względem liczby przewożonych pasażerów
- przez ostatnie 15 lat 5% ludzi na świecie podróżowało korzystając z usług linii easyJet
- obsługa pokładowa easyJet sprzedała 28 796 475 bagietek z bekonem
- pasażerowie zamówili 95 481 345 gorących napojów
- easyJet jest dominującą linią na 50 największych lotniskach i 100 głównych trasach w Europie
- przez ostatnie 10 lat dzięki inwestycjom w technologie, easyJet obniżył emisję CO2 w przeliczeniu na kilometropasażera o 25%
- 200 nowoczesnych samolotów easyJet ma zaledwie 3,4 lat
- każdego miesiąca ponad 15 milionów osób odwiedza stronę internetową easyJet.com. To więcej niż łączna ilość osób zamieszkujących Londyn, Paryż i Berlin
- easyJet jest w pierwszej dziesiątce największych linii lotniczych na świecie
Świętując 15-lecie istnienia linii, easyJet uruchomił specjalne, inauguracyjne połączenie z lotniska London Luton do Glasgow, podczas którego pasażerowie zostaną zaproszeni na przyjęcie urodzinowe easyJet. Na wszystkich trasach, na których lata easyJet, 10 listopada pasażerom zostanie rozdanych 110 000 urodzinowych ciastek.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Urodziny easyJet
[2010-11-12 13:39 83.238.170.*]
I co najważniejsze EasyJet traktuje pasażerów nie jak towar tylko ludzi, w odróżnieniu od tych z Irlandii: nie ma uwłaczającej kontroli wielkości i wagi bagażu przed wejściem do samolotu, w czasie lotu jest spokojna obsługa, a nie bieganie ze zdrapkami, sklepikiem, jakąś loterią itp. i obsługiwane są też główne lotniska. odpowiedz »
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Projekty turystyczne wymagają kompleksowej promocji
Lodowisko na wrocławskim rynku
PKP zwiększy ilość pociągów na święta
USA: kampania przeciwko skanerom na lotniskach
Rainbow Tours: zmiany dla wyjeżdżających we wrześniu
Hotel Haffner otrzymał Gazelę Biznesu 2007
"Święto Soli" w Wieliczce - 6 czerwca
Wyjazdy do grobu Jana Pawła II
Warszawa: turyści wybierają tańsze hotele
Beatyfikacja Jana Pawła II - szeroka oferta
Emirates kupuje 81 maszyn za 20 mld dolarów
Dworzec autobusowy w Nowym Jorku ewakuowano, gdyż szaleniec straszył bombą
Kraków: pijany kierowca miał wieść dzieci do Bułgarii
Polscy restauratorzy w Berlinie