TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowa strona dla niemieckich turystów

W połowie grudnia br. ruszy w internecie przygotowana z myślą o zagranicznych turystach strona Interferie.eu. Niemieccy turyści będą mogli łatwo i szybko rezerwować pakiety pobytowo - rekreacyjne we wszystkich ośrodkach należących do spółki Interferie. To pierwszy krok do stworzenia rozbudowanego systemu sprzedaży on-line.


Oferta Interferii cieszy się zainteresowaniem ze strony gości z Niemiec, to oni stanowią większość wśród zagranicznych przyjezdnych. Najczęściej są to osoby w wieku średnim i starszym, chętnie korzystające z możliwości wypoczynku nad polskim Bałtykiem, połączonej z zabiegami leczniczymi i rehabilitacyjnymi. Roczny przychód spółki z kontraktów dewizowych głównie z rynku niemieckiego wynosi około 2 mln euro.

Dzięki uruchomieniu strony internetowej dedykowanej turystom niemieckojęzycznym, Inteferie będą mogły dotrzeć także do odbiorców indywidualnych, którzy poszukują takiej formy wypoczynku. Strona Interferie to właściwie portal sprzedaży on-line. Został tak zaprojektowany, by bez problemu mogły się po nim poruszać także osoby nie mające codziennego kontaktu z komputerem czy Internetem. - Chodzi o to, by ułatwić wszystkim chętnym, zwłaszcza seniorom, zamawianie pobytu w naszych ośrodkach. Z tej strony każdy po kliknięciu na wybraną ofertę i termin szybko przejdzie do formularza, a po jego wypełnieniu i opłaceniu będzie mógł z wydrukowanym potwierdzeniem przyjechać do dowolnego miejsca - wyjaśnia Adam Milanowski, prezes spółki Interferie.

Należące do Interferii obiekty będą przygotowywały pakiety kuracyjne lub rewitalizacyjno - zdrowotne ponieważ taka połączona oferta (pobyt plus zabiegi) jest najchętniej poszukiwana i sprzedaje się na rynku niemieckim zdecydowanie najlepiej. Na portalu klient niemieckojęzyczny będzie mógł wybierać wśród różnorodnych pakietów i różnych ośrodków - zarówno położonych nad morzem, jak i w górach. Turnusy w sugerowanych przez organizatorów terminach będzie można zakupić przez Internet zarówno na najbliższy okres, jak i np. na rok naprzód. Pojawią się również promocyjne oferty oraz tzw. pakiety last minute. Wszystko po to, by dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów i dodatkowo polepszyć sprzedaż spółki. Płatności w euro będą możliwe za pomocą przelewu internetowego albo systemu eCard (przy pomocy kart kredytowych).

Pomysł na stworzenie takiego kanału dystrybucji pojawił się na początku roku, gdy spółka Interferie postanowiła odświeżyć dotychczasową niemieckojęzyczną stronę internetową firmy. Prace trwają od wiosny 2009 roku, wtedy bowiem wybrano ofertę wrocławskiej firmy Uppercut. Obecnie kończą się już prace nad wdrożeniem systemu oraz zarządzaniem płatnościami. Strona Interferie ma ruszyć w połowie grudnia 2009 r.

- Stworzenie portalu Interferie.eu jest tak naprawdę pierwszym poważnym krokiem do zbudowania podobnej oferty już bezpośrednio dedykowanej na polski rynek - mówi prezes Adam Milanowski. - Zdajemy sobie jednak sprawę, że polska strona sprzedażowa będzie o wiele bardziej funkcjonalna, o szerokim spektrum możliwości dla klientów ze wszystkich segmentów polskiego rynku. Wymagać więc będzie większego nakładu czasu i pracy. Dlatego najpierw uruchamiamy serwis niemieckojęzyczny, a wersję na polski rynek chcemy uruchomić w przyszłym roku, jak najszybciej będzie to możliwe.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Interferie portal sprzedaży on-line goście z Niemiec wypoczynek nad Bałtykiem turyści w średnim wieku i starsi pakiety kuracyjne pakiety rewitalizacyjno - zdrowotne




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję