TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ruszyła jubileuszowa kampania reklamowa LOT-u

Na 80 urodziny polskie linie LOT rozpoczęły kampanię reklamową pod hasłem "Od 80 lat sprawiamy, że ludzie latają".


W kampanii narodowego przewoźnika motywem przewodnim jest chłopiec w czapce kapitańskiej, który trzyma w ręku samolot. Akcja ma budować wizerunek LOT-u jako firmy z długą tradycją, odwołując się jednocześnie do marzeń o wzniesieniu się w powietrze. Działaniom reklamowym towarzyszy do końca marca promocja cenowa "Europa od 380 zł, Ameryka od 1780 zł".

Akcja będzie prowadzona w radiu (m.in. PR3, RMF, Radio PIN), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka), internecie (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka) oraz na outdoorze (tablice reklamowe, infoscreeny w metrze warszawskim, siatka wielkoformatowa w Warszawie).

Kampania z okazji 80-lecia ruszyła w piątek, 13 marca i będzie trwać do 31 marca.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
jubileuszowa kampania reklamowa LOT urodziny 80 lat sprawiamy że ludzie latają promocja akcja promocyjna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję