TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






easyJet z pomocą

Kolejny przedstawiciel tanich linii łączy się z poszkodowanymi w Azji. Tym razem mowa tu o linii easyJet, która zaczęła zbiórkę na ten cel w zeszły piątek, a kończy ją dzisiaj. To kolejny gest w stronę poszkodowanych. Wcześniej firma wsparła potrzebujących kwotą 50.000 funtów.


Obecnie zbierane, na pokładach samolotów, pieniądze mają trafić do Komitetu Nagłych Katastrof (Disasters Emergency Committee - DEC), który ma je wykorzystać na zakup wody pitnej, jedzenia i zorganizowania schronienia dla najbardziej potrzebujących.

"To tragedia na ogromną skalę, która dotknęła osobiście wielu z nas - nasze załogi i pasażerów. easyJet widzi głęboką potrzebę wspierania międzynarodowych akcji humanitarnych, dlatego ogłosił zbiórkę zbierania pieniędzy na pokładach swoich samolotów. Zebrane pieniądze zostaną przekazane Komitetowi Nagłych Katastrof. easyJet wierzy, że jego pasażerowie wesprą ofiary tej wielkiej tragedii i z góry dziękuje im wszystkim za pomoc" - powiedział Sir Colin Chandler, członek rady nadzorczej easyJet.

Dodatkowe informacje o tej akcji można znaleźć na stronie: www.dec.org.uk.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
akcja pomocowa humanitarna easyJet dla ofiar tsunami w Azji Komitetu Nagłych Katastrof Disasters Emergency Committee DEC tragedia katastrofa Sir Colin Chandler




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję