Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
ECTAA: prawo powinno zapewnić touroperatorom terminowe zwroty od linii lotniczych
Rekordowa sprzedaż biletów lotniczych w styczniu
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej oczekiwań
Program lojalnościowy linii Germanwings
Od 18 stycznia pasażerowie Germanwings mogą przystąpić do programu "Boomerang Club". To nowy program lojalnościowy firmy. Klienci za skorzystanie z usług przewoźnika zbierają punkty bonusowe zwane "boomerangami". Członkiem klubu mogą zostać wszyscy, którzy ukończyli dwa lata. Przystąpienie do programu kosztuje 5 euro.
Pasażer Germanwings za podróż w jedną stronę otrzyma 1 500 boomerangów bez względu na długość i cenę lotu. Punkty będą naliczane w ciągu 48 godzin od zakończenia lotu. Zebrane boomerangi klient będzie mógł wymienić na nagrody w formie biletów. Jeden bilet kosztuje w programie 24000 punktów, czyli 16 podróży w jedną stronę lub 8 w obie. Warunkiem skorzystania z biletu-nagody jest zarezerwowanie go minimum 7 dni przed planowaną podróżą. Linia podała również terminy, na które niemożliwe jest zamówienie biletów-nagród.
Linia ma kilku partnerów programu i korzystając z ich usług klienci też zbierają punkty. Saldo punktowe można powiększyć wynajmując samochód w Sixt lub rezerwując nocleg w wybranych hotelach. Boomerangi przyznawane są również za płacenie kartą kredytową Mastercard Germanwings. Za 1 euro zapłacone kartą klient otrzyma 1 punkt.
Joachim Klein, prezes Germanwings zapewnił - "Realizację programu rozpoczynamy z partnerami z branży podróży, ale w przyszłości zakładamy również współpracę z innymi firmami - ze stacjami paliw czy domami handlowymi".
Posiadacze karty Germanwings otrzymują wcześniejszy dostęp do lotów promocyjnych. Wsiadają do samolotu w pierwszej trzydziestce i wybierają sobie miejsce. Nie obowiązuje ich kolejka do odprawy.
Obecnie program lojalnościowy obecny jest tylko w wersji niemieckiej, ale już wkrótce będzie uruchomiona wersja anglojęzyczna.
Germanwings szacuje, że w 2006 roku do programu przystąpi 50000 osób. Linia jest drugim przewoźnikiem tanich linii lotniczych, które uruchomiło program. Pierwszym na rynku był Air Berlin, który proponuje przystąpienie do programu Top Bonus.
Od stycznia 2005 roku Centralwings i Germanwings współpracują ze sobą w zakresie marketingu i sprzedaży pod hasłem "Partnerstwo Skrzydeł". Maciej Mianowski z Centralwings powiedział portalowi Pasazer.com, że w lutym Germanwings przedstawiło im ofertę współpracy w ramach programu Boomerang Club. Przyznał też, że muszą poznać szczegóły projektu i rozważyć przystąpienie do programu niemieckiego partnera. Na koniec dodał -"Nie wykluczamy też, że stworzymy własny projekt. Wcześniej musimy jednak dokładnie policzyć koszty funkcjonowania takiego programu i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy w przypadku taniej linii jest on w ogóle opłacalny. Wykorzystanie doświadczeń Germanwings w tym względzie będzie dla nas niezmiernie pomocne".
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Liban: katastrofa etiopskiego samolotu z ok. 90 osobami na pokładzie
Kraków i Gdańsk najatrakcyjniejsze
Orbis Travel rozpoczyna współpracę z Amadeus Polska
20 lutego rusza superszybki pociąg TGV Madryt - Barcelona
Trwa seria tragicznych katastrof lotniczych
Czy warto otworzyć w tym roku biuro agencyjne?
Na wakacjach każdy jest szefem - kampania reklamowa Orbis Travel
PO: Świnoujście mogło stracić 50 mln zł na inwestycję Ireny Eris
Turyści już mogą podziwiać świąteczną iluminację Pól Elizejskich
UE: Kieleckie lotnisko nigdy nie będzie rentowne
Pizzeria w dancingowej części restauracji Pod Pająkiem
Podlasie jako centrum turystyki aktywnej?