TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Program lojalnościowy linii Germanwings

Od 18 stycznia pasażerowie Germanwings mogą przystąpić do programu "Boomerang Club". To nowy program lojalnościowy firmy. Klienci za skorzystanie z usług przewoźnika zbierają punkty bonusowe zwane "boomerangami". Członkiem klubu mogą zostać wszyscy, którzy ukończyli dwa lata. Przystąpienie do programu kosztuje 5 euro.


Pasażer Germanwings za podróż w jedną stronę otrzyma 1 500 boomerangów bez względu na długość i cenę lotu. Punkty będą naliczane w ciągu 48 godzin od zakończenia lotu. Zebrane boomerangi klient będzie mógł wymienić na nagrody w formie biletów. Jeden bilet kosztuje w programie 24000 punktów, czyli 16 podróży w jedną stronę lub 8 w obie. Warunkiem skorzystania z biletu-nagody jest zarezerwowanie go minimum 7 dni przed planowaną podróżą. Linia podała również terminy, na które niemożliwe jest zamówienie biletów-nagród.

Linia ma kilku partnerów programu i korzystając z ich usług klienci też zbierają punkty. Saldo punktowe można powiększyć wynajmując samochód w Sixt lub rezerwując nocleg w wybranych hotelach. Boomerangi przyznawane są również za płacenie kartą kredytową Mastercard Germanwings. Za 1 euro zapłacone kartą klient otrzyma 1 punkt.

Joachim Klein, prezes Germanwings zapewnił - "Realizację programu rozpoczynamy z partnerami z branży podróży, ale w przyszłości zakładamy również współpracę z innymi firmami - ze stacjami paliw czy domami handlowymi".

Posiadacze karty Germanwings otrzymują wcześniejszy dostęp do lotów promocyjnych. Wsiadają do samolotu w pierwszej trzydziestce i wybierają sobie miejsce. Nie obowiązuje ich kolejka do odprawy.

Obecnie program lojalnościowy obecny jest tylko w wersji niemieckiej, ale już wkrótce będzie uruchomiona wersja anglojęzyczna.

Germanwings szacuje, że w 2006 roku do programu przystąpi 50000 osób. Linia jest drugim przewoźnikiem tanich linii lotniczych, które uruchomiło program. Pierwszym na rynku był Air Berlin, który proponuje przystąpienie do programu Top Bonus.

Od stycznia 2005 roku Centralwings i Germanwings współpracują ze sobą w zakresie marketingu i sprzedaży pod hasłem "Partnerstwo Skrzydeł". Maciej Mianowski z Centralwings powiedział portalowi Pasazer.com, że w lutym Germanwings przedstawiło im ofertę współpracy w ramach programu Boomerang Club. Przyznał też, że muszą poznać szczegóły projektu i rozważyć przystąpienie do programu niemieckiego partnera. Na koniec dodał -"Nie wykluczamy też, że stworzymy własny projekt. Wcześniej musimy jednak dokładnie policzyć koszty funkcjonowania takiego programu i odpowiedzieć sobie na pytanie, czy w przypadku taniej linii jest on w ogóle opłacalny. Wykorzystanie doświadczeń Germanwings w tym względzie będzie dla nas niezmiernie pomocne".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Germanwings Centralwings program lojalnościowy Boomerang Club punkty nagrody nagrody Maciej Mianowski Sixt punkt sprzedaży biuro w lotniczych biletów wings german sprzedazy warszawa linii programy lojalnościowe lotnicze lojalnosciowy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję