Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Biuro podróży Funclub nagrodzone Laurem Klienta 2009
Biuro podróży Funclub otrzymało Laur Klienta - Odkrycie Roku 2009. Nagroda została przyznana w kategorii "Biura podróży" w tegorocznej edycji konkursu Laur Klienta 2009 dziennika Rzeczpospolita i jego dodatku Rzecz o Biznesie.
W konkursie biorą udział produkty wskazane przez konsumentów jako nowe na zasadzie spontanicznych, odpowiednio częstych wskazań. Jest to program konsumencki który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Funclub nagrodzony Laurem Klienta 2009
[2009-05-29 15:37 77.65.2.*]
Gratulacje odpowiedz »
Funclub nagrodzony Laurem Klienta 2009
[2009-06-17 09:29 91.198.111.*]
no brawo brawo odpowiedz »
Funclub nagrodzony Laurem Klienta 2009
[2009-06-24 22:27 193.138.241.*]
A w internecie 3/4 to opinie negatywne... Jak to jest z tym biurem w końcu ?? odpowiedz »
Funclub nagrodzony Laurem Klienta 2009
[2009-06-24 22:38 89.171.210.*]
wychodzi na to, że pozytywnie odpowiedz »
Funclub nagrodzony Laurem Klienta 2009
[2009-07-13 18:35 81.190.221.*]
Tragedia. Zamieszanie przy wyjeździe. Nic nie wiadomo. Obsługa burczy gdy chce się uzyskać informacje. Niezaplanowane przesiadki. Spóźnienia. odpowiedz »
Funclub nagrodzony Laurem Klienta 2009
[2009-07-13 18:37 81.190.221.*]
Nie polecam. Same problemy. Ktoś ślepy chyba dał nagrodę. odpowiedz »
Biuro podróży Funclub nagrodzone Laurem Klienta 2009
[2009-07-13 19:31 89.171.210.*]
Wreszcie doceniono tych, którzy robią postępy. Gratuluje, bo Swoja praca na to zasłużyli. odpowiedz »
Biuro podróży Funclub nagrodzone Laurem Klienta 2009
[2009-07-18 20:31 89.171.210.*]
Przyznaję rację. Za samo wytrzymanie z polskimi turystami powinni dawać nagrody!!! odpowiedz »
Biuro podróży Funclub nagrodzone Laurem Klienta 2009
[2009-10-20 19:12 84.10.252.*]
doceniono biuro ale za co?za te kwatery w trogirze .... odpowiedz »
Biuro podróży Funclub nagrodzone Laurem Klienta 2009
[2010-01-05 08:49 94.75.121.*]
bardzo dobre biuro, nie gadaj glupot odpowiedz »
Funclub nagrodzony Laurem Klienta 2009
[2009-09-18 10:43 87.205.105.*]
Słuszna nagroda. Jeździmy z tym biurem już trzeci sezon i jak na razie bez zastrzeżeń. Podziękowania za świetną organizację imprez! odpowiedz »
Funclub nagrodzony Laurem Klienta 2009
[2009-09-18 19:40 89.229.97.*]
Brałem udział w wypoczynku organizowanym przez funclub niestety wiele rzeczy nie zgodne jest z prawdą podawaną w broszurach reklamowych, jedyne do czego nie można mieć pretensji to załogi autobusów, panowie znają się na swojej pracy i potrafią zająć się pasażerami. Funclub w żadnym razie nie zasługuje na nagrodę.
niezadowolony123 odpowiedz »Biuro podróży Funclub nagrodzone Laurem Klienta 2009
[2009-10-20 19:10 84.10.252.*]
nie polecam.kto i za co dał tą nagrodę-chyba ten który z nimi nie był na wycieczce odpowiedz »
Biuro podróży Funclub nagrodzone Laurem Klienta 2009
[2010-01-05 08:49 94.75.121.*]
Super! odpowiedz »
Bo to bardzo dobre biuro!
[2010-01-06 12:10 94.75.121.*]
swietnie odpowiedz »
Należy się!
[2010-02-19 02:14 188.33.210.*]
Bardzo dobre biuro, zasłużona nagroda, obhy tak dalej! odpowiedz »
Należy się!
[2010-03-29 19:59 94.75.121.*]
no proste ze sie nalezy odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział nagrody i wyróżnienia:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Przewoźnik Szwagropol ulepsza flotę
Sfinks uważa, że cena w wezwaniu AmRestu jest za niska
Petersburg: jedno z 10 najatrakcyjniejszych turystycznie miast świata
Unijne dotacje dla tanich linii lotniczych
Kraków-Balice: 7-proc. wzrost liczby pasażerów w I kwartale
Kraków: trwają dyskusje na temat promocji miasta w środowisku gay-less
Charytatywna licytacja dań kulinarnych szefów kuchni Starwood
Pasażerowie nie znoszą ukrytych opłat w biletach lotniczych
Zakopane: będzie przejście podziemne pod Gubałówkę
Odznaki honorowe "Za Zasługi dla Turystyki"
Nie każde biuro to oszuści, tak jak nie każdy Polak to pijak i złodziej
Prohibicja w Warszawie i w Krakowie
Restauracja na szczycie Pałacu Kultury?
20 i 21 stycznia 2007 - Puchar Świata w Zakopanem
Rzeszów ma lotnisko międzynarodowe, a Białystok cały czas nie ma żadnego
W centrum Opola powstanie pięciogwiazdkowy hotel, restauracje, sala konferencyjna i spa