TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Pasażerowie nie znoszą ukrytych opłat w biletach lotniczych

Każdy, kto kiedykolwiek podróżował samolotem wie, że bilet lotniczy zawiera wiele ukrytych opłat. Serwis Skyscanner przeprowadził sondaż wśród swoich użytkowników na temat najbardziej denerwujących aspektów "latania".


Użytkownicy Skyscanner wskazali ukryte opłaty jako najbardziej denerwujący aspekt podróżowania samolotami. Ukryte opłaty za takie rzeczy jak: bagaż podręczny, płacenie kartą oraz opłaty paliwowe otrzymały w ankiecie 24% głosów.

Zaraz za nimi z 23% głosów znalazło się stanie w kolejce do odprawy, następnie brak wystarczającej przestrzeni w miejscu do siedzenia (15%), irytujący współpasażerowie (11%), konieczność wczesnego przybycia na odprawę (8%), niemiła i marna obsługa klienta (6%), siedzenie w samolocie na pasie startowym i czekanie na start lub zejście z pokładu (4%), jazdę autobusem do i z samolotu (4%), czekanie na bagaż przy innym taśmociągu (4%).

Użytkownicy Skyscanner podawali również inne przykłady rzeczy, których nie lubią w podróżowaniu samolotami, takich jak okropne jedzenie na lotnisku, restrykcyjne przepisy dotyczące przewożenia różnych rzeczy w bagażu skrupulatnie przestrzegane na brytyjskich lotniskach, przepis o 100 ml objętości dla płynów.

Skyscanner nie podał ile osób wzięło udział w sondażu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Skyscanner pasażerowie ukryte opłaty bilet w bilecie ukrytych opłat w biletach lotniczych bagaż podręczny karta opłaty paliwowe


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję