TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Air France i KLM uruchomiły serwis społecznościowy

Linie lotnicze Air France i KLM udostępniły swoim pasażerom serwis społecznościowy - bluenity.com.


Serwis Bluenity jest bezpłatny i jest złożony z 5 głównych sekcji: Podróże, Profile, Skrzynka Pocztowa, Społeczność i Dobre Rady w Podróży. Można z niego korzystać w 3 językach: francuskim, angielskim i holenderskim.

Podróżni mogą tam uzyskać informacje, wiedzę i porady od innych osób podróżujących oraz od personelu Air France i KLM występującego jako osoby prywatne. Mogą również utrzymywać kontakt z członkami swojej własnej społeczności. Fajne jest to, że klienci linii mogą się spotkać i komunikować z innym podróżnymi przez cały czas swojej podróży.

Podczas rejestracji turyści mogą podać dane składające się na ich profil oraz określić swoje "nastawienie w czasie podróży". Ponadto można dodać informacje w profilach "Czas wolny" i "Praca". Funkcja "Mój Bluenity" umożliwia klientom ustalić poziom informacji, jaki będzie wyświetlany w różnych sieciach, np. Przyjaciele, Zawód lub Rodzina.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Air France KLM serwis społecznościowy bluenity.com Bluenity informacje porady profil




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję