"To by³y wakacje..." - startuje konkurs HolidayCheck.pl
Internetowe Biuro Podró¿y HolidayCheck.pl uruchomi³o powakacyjny Konkurs "To by³y wakacje...". Opinia o hotelu i 3 zdjêcia z wakacji wystarcz±, aby wzi±æ udzia³. Konkurs rozpocz±³ siê dzi¶, potrwa do 10 listopada.
Konkurs "To by³y wakacje..." skierowany jest do wszystkich, którzy wrócili z wakacji i swoimi wra¿eniami chc± podzieliæ siê z innymi userami. Aby przy³±czyæ siê do jesiennej zabawy HolidayCheck.pl nale¿y na portalu http://www.holidaycheck.pl/konkurs_To_byly_wakacje dodaæ opiniê o hotelu oraz 3 wakacyjne zdjêcia. Ka¿dy user mo¿e dodaæ dowoln± liczbê opinii i zdjêæ, co zwiêkszy jego szansê na wygran±.
Podstawowym za³o¿eniem projektu konkursowego jest zbieranie dobrego jako¶ciowo contentu, tj. ciekawych i obiektywnych opinii oraz fotografii o hotelach oraz wakacyjnych destynacjach, które s³u¿± przysz³ym turystom w dokonywaniu trafnych wyborów wakacyjnych. Prace konkursowe (opinia plus 3. zdjêcia) mo¿na dodawaæ na portalu do 10 listopada 2010. Wyniki zostan± og³oszone do 17.11.2010. Nagrod± za pierwsze miejsce jest wycieczka marzeñ do Egiptu (All inclusive, 4*) oraz netbook Dell idealny do podró¿owania, drugie miejsce to iPod Nano oraz zestaw wakacyjny od HolidyaCheck.pl, trzecie miejsce to zestaw wakacyjny od Travel Channel. Miejsca od 4 do 10 zostan± nagrodzone zestawami i akcesoriami pla¿owymi od HolidayCheck.pl.
Promocja konkursu obejmuje kampaniê internetow± w serwisach w³asnych i internecie oraz dzia³ania social media z wykorzystaniem 12 000 tysiêcznej spo³eczno¶ci HolidayCheck.pl na Facebooku. Sponsorami nagród s± EximTours Polska (wycieczka do Egiptu) oraz TravelChannel (zestawy wakacyjne).
Komentarze
Tagi:
Dzia³ biura turystyczne:
Dzia³ dla turystów:
Udany pierwszy kwarta³ w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka bêdzie jeszcze
LOT zapowiada nowe po³±czenie z
Dzia³ hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Starsze aktualno¶ci:
Join Up! Polska uruchamia sprzeda¿ samych
Wzrost p³acy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasa¿erowie opó¼nionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewo¼nik powinien to
Ecco Travel wraca z chiñsk±
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator us³ug hotelowych mo¿e rozliczaæ siê wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej po³±czone z reszt±
Kraków wprowadza ograniczenia sprzeda¿y
1/5 Polaków nie ubezpiecza siê przy
Na dach ze strachu przed nied¼wiedziem!
Coraz wiêcej turystów w Nepalu
Zamek Królewski w Niepo³omicach zosta³ uhonorowany certyfikatem "Czysta Turystyka"
Superiore - nowa winiarnia w Warszawie
Z Centrum na Okêcie w 17 minut
Gdynia: ¿aglowiec koñczy promocyjny rejs
Kraków: targi Horeca, Gastrofood, Enoexpo
S³owacja - 950 wyci±gów i 55 kolejek czeka na narciarzy
Wielki remont Zamku w Lublinie
Hotele z aquaparkami oblegane przez turystów
Zderzenie samolotów na Heathrow
Koniec rozbiórki hotelu Solec na Powi¶lu
Co czeka turystê zanim wsi±dzie do samolotu, czyli jak przej¶æ liczne kontrole na lotnisku
Wakacje w Tajlandii za darmo - ciekawy sposób urzêdu ds. turystyki na promocjê kraju
Ibiza Ice Cafe rusza z budow± sieci
Obraz Polaka za granic±: sk±py, ale grzeczny
71 tysiêcy pasa¿erów ¯eglugi Augustowskiej
Loty z Wroc³awia do Malagi, Bolonii, Pary¿a od 2010 roku
Urlop najczê¶ciej psuje... towarzysz podró¿y?