TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kutno: hotel i restauracja tracą klientów przez płatne parkingi

Właściciele restauracji Jana i hotelu Czajkowski w Kutnie skarżą się, że decyzje miasta odstraszają im klientów.


Przed obiektami znajduje się bowiem strefa płatnego parkowania. Goście hotelu i restauracji myśląc, że parkowanie jest bezpłatne nie wykupują biletu parkingowego, a potem płacą kary. Niemile zaskoczeni - już nie wracają.

Hotelarze wystąpili więc w tej sprawie do miasta z prośbą o wykup koperty parkingowej. Władze jednak odmówiły, bo trzeba byłoby zmienić uchwałę Rady Miasta Kutno. Natomiast miasto zaproponowało, by w pobliżu hotelu postawić dodatkowy parkomat.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kutno hotel restauracja płatne parkingi Jana Czajkowski w Kutnie strefa płatnego parkowania bezpłatne




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję