TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jak turyści radzą sobie z agencjami?

Zorientowani turyści nie lubią kupować kota w worku. Często doskonale wiedzą w jakim hotelu chcą wypoczywać i z jakim touroperatorem.


Niestety, agencje turystyczne rzadko od razu dzielą się z klientem informacją na temat organizatora imprezy. Małe tradycyjne agencje boją się, iż klient kupi tą samą ofertę bezpośrednio w biurze organizatora, a duże np. internetowe podmioty obawiają się iż klient finalnie wakacje zakupi na stronie touroperatora.

Oczywiście bardziej zaradni klienci już zauważyli, iż agenci często posługują się zdjęciami touroperatorów i najczęściej nie przeredagowują opisu oferty. By znaleźć touroperatora wystarczy więc wkleić w wyszukiwarkę fragment słownej oferty i porównać zdjecia obiektu. W ten sposób da wyszukać oferty Itaki, Rainbow Tours, itd. Niestety, ta metoda nie działa dla wszystkich ofert.

Agencje turystyczne z pewnością zauważyły wzrost poziomu "zorientowania" klientów.

Dlatego, coraz częściej tradycyjne agencje nie ukrywają informacji o touroperatorze. A klientowi oferują wycieczki dopasowane do jego potrzeb - tańsze, ale słabszych touroperatorów turystom którym zależy na cenie, a bezpieczniejsze, organizowane przez lepsze biura tym, którzy chcą wydać więcej, ale o wakacje się nie martwić.

W gorszej sytuacji są agencje internetowe. Im trudniej ocenić, z jakim klientem mają do czynienia. Dlatego by przekonać do siebie "zorientowanych" turystów (którzy często dysponują wakacyjnym budżetem znacznie większym niż przeciętny Polak wybierający się na wakacje) internetowi gracze coraz częściej decydują się na ujawnienie touroperatora. Przykładowo Travelplanet.pl pokazuje touroperatora w podstawowych parametrach wycieczki. Easygo.pl posunęło się jeszcze dalej - logo touroperatora widoczne jest już w wynikach wyszukiwania. Trudno powiedzieć dlaczego do tej pory takiego rozwiązania nie wprowadziły Wakacje.pl

Takie "wyjście w stronę klienta" na pewno docenią kupujący. Nie sposób bowiem kupować nie do końca taki produkt, jakiego się oczekuje.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kupowanie wycieczki w agencji turystycznej u agenta


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję