Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
- Rezydent do Chorwacji i Czarnogóry poszukiwany
- Animator hotelowy :)
Travelsklep - sklep dla biur podróży
Rynek turystyczny w Polsce przesycony jest kolorowymi ofertami wyjazdowymi w atrakcyjnych cenach. Promocje cenowe, oferty last minute to stałe formy konkurowania pomiędzy touroperatorami i biurami podróży.
Jednak biurom coraz trudniej jest konkurować ceną i obniżać już i tak niskie marże. W ciężkiej sytuacji są również same agencje, które ze względu na obostrzenia ze strony touroperatorów zwykle muszą dostosować się do cen katalogowych bez możliwości kreowania własnych promocji cenowych. Właściciele biur podróży i agencji często zadają więc sobie pytania: czym dzisiaj konkurować i jak uatrakcyjnić ofertę?
Jednym ze znanych i stosowanych sposobów na zachęcenie klienta do zakupu jest dodanie do wycieczki prezentu. Prezent należy oczywiście dopasować do preferencji klienta, tak, aby rzeczywiście sprawić mu przyjemność.
Biura mogą zamówić prezenty dla klientów w agencji reklamowej, zajmującej się przygotowaniem przedmiotów reklamowych lub kupić od producenta lub hurtownika. Teraz jednak pojawiła się nowa możliwość, aby takie prezenty kupić w specjalnym sklepie, którego asortyment jest przygotowany pod kątem biur podróży i ich klientów w Travelsklepie www.travelsklep.pl.
W ofercie tego sklepu można znaleźć mapy i przewodniki, plecaki, torby, a także drobne przedmioty podróżnicze jak zagłówki, etui na bilety, kłódki do bagażu, apteczki i wiele innych. Travelsklep proponuje biurom i agencjom 3 różne możliwości współpracy.
Pierwszą jest udział w Programie Partnerskim. Program pozwala klientom dokonywać zakupów artykułów podróżniczych poprzez stronę internetową biura podróży gwarantując prowizję dla tego biura. W ten sposób klient może w jednym miejscu zapoznać się z ofertą biura jednocześnie znajdując potrzebne dla siebie artykuły niezbędne w podróży. Ta forma współpracy nie przyciąga raczej klientów, ale może pozwolić biurom posiadającym rozreklamowane strony www na uzyskanie dodatkowych korzyści z wejścia potencjalnych klientów na stronę.
Druga możliwość to zamówienie artykułów podróżniczych na potrzeby biura turystycznego do rozdania dla klientów lub też w celu dalszej odsprzedaży klientom. Takie artykuły mogą być na raz używane dwojako - dla niezdecydowanych klientów jako prezent do wycieczki, a dla zdecydowanych jako przedmiot do sprzedaży, który może podnieść obrót biura w myśl zasady, że skoro klient kupi wycieczkę za tysiąc złotych lub więcej to zakup przewodnika, apteczki, czy czegokolwiek innego za 50zł nie wydaje się wielki. Tą zasadę z powodzeniem stosują dilerzy samochodów (przykład podręcznikowy) sprzedając nam niekompletne pojazdy i potem proponując zakup chlapaczy, dywaników i innych elementów, których cena w stosunku do ceny auta jest niewielka, ale w sumie podnosi zysk sprzedawcy o kilka procent.
Trzeci sposób to obsługa specjalnych zamówień hurtowych. Travelsklep przygotuje ofertę "na miarę", a więc pod konkretny budżet i cel podróży zapewniając możliwość reklamy np. po przez naniesienia logo. Dla organizacji bardziej ekskluzywnych wycieczek, czy tworzenia świadomości pewnej wartości dodanej rzecz cenna. Bo nawet agencja wysyłająca klienta na droższą wycieczkę, jeśli dostarczy mu pewne przydatne i eleganckie gadżety np. przewodnik, specjalną czapkę, apteczkę podręczną lub inne rzeczy niezbędne w podróży, to może liczyć, że klient zauważy, iż kupując tą imprezę gdzie indziej nic takiego nie dostaje. Zatem, jeśli dostarczone gadżety są na prawdę użyteczne, to klient poczuje się doceniony i wróci do tej samej firmy, gdzie wycieczkę kupił. Przy taki dawaniu gadżetów, trzeba jednak brać pod uwagę jeden czynnik - mianowicie jak już zaczniemy je dawać, to trzeba to będzie kontynuować (w takiej, czy innej formie), bowiem osoby przyzwyczajone do prezentów mogą ich brak odczuć nieproporcjonalnie boleśnie (dla większości ludzi ból utraty czegoś co oczekują jako pewne lub co uważają, że im się należy, jest dużo większy niż realna strata przez nich poniesiona).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Polacy dalej zainteresowani
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Galileo Leisure - nowy portal rezerwacyjny dla agentów już w Polsce!
Zamknięcie szlaku Kasprowy Wierch
Grupa hotelowa Fairmont otwiera swój pierwszy obiekt w Kairze
Chorwacja coraz bardziej lubiana przez polskich turystów?
Petromonopol, lobbing w polskim sejmie i horrendalne ceny paliwa lotniczego
Oryginalny pomysł na hotel - pięciogwiazdkowy obiekt pod ziemią
70 tys. Polaków zdecydowało się spędzić Sylwestra w ciepłym kraju
6,5 mln euro na rozwój turystyki ze środków UE
PKP Intercity planuje zakup 20 superszybkich pociągów
Władze Olsztyna kontra żeglarze
Komórki w samolotach dozwolone!
Medale dla wyjątkowych trunków z winiarni Superiore
Polimex-Mostostal sprzedał hotel Warszawa
Szwedzi chcą wejść na rzeszowskie lotnisko
Lotnisko w Katowicach będzie obsługiwać loty międzynarodowe?
LOT protestuje przeciw nowym przewoźnikom na polskim niebie!
Wyższe opłaty abonamentowe za odbiorniki RTV na 2006 rok!
Nowe zasady współpracy Worldspan i Expedia