TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

"Trzy miasta - jedna destynacja" - wspólna kampania Pomorza i Wizz Air

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna będzie się promować za granicą, mimo unieważnienia przetargu na agencję, która miała zrealizować kampanię. Pomorze będzie się bowiem promować razem z liniami Wizz Air.


Postępowanie przetargowe, które miało wyłonić agencję odpowiedzialną za kreację i realizację kampanii rozpoczęło się 11 września br. Niestety, przetarg unieważniono, gdyż zgłosił się tylko jeden podmiot (konsorcjum firm SMI Media i Byss) a jego oferta przewyższyła wartość zamówienia.

Zgodnie z założeniami wyłoniona w przetargu agencja miała promować województwo pomorskie na nośnikach reklamy zewnętrznej, środkach komunikacji miejskiej oraz w Internecie. Po unieważnieniu przetargu kampania promocyjna była zagrożona.

Jednak do PROT zgłosili się przedstawiciele węgierskiej linii lotniczej. Wojciech Kreft, dyrektor biura zarządu PROT, wyjaśnia: - Zaproponowali nie tylko bardzo atrakcyjną cenowo ofertę, ale także pomoc przy zakupie nośników. Nawiązano też współpracę z węgierską agencją Oneoff.

Akcja pod hasłem: "Trzy miasta - jedna destynacja" rozpocznie się więc zgodnie z planem. Pierwsze nośniki pojawią się już w połowie października.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Trzy miasta - jedna destynacja wspólna kampania Pomorza Wizz Air Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna promocja reklama Wojciech Kreft Oneoff




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję