Subskrypcja





Szukaj



Mocne i słabe strony Polski

Jakie jest wizerunek Polski na świecie? Można to określić na podstawie analizy mocnych i słabych stron naszego kraju i wykorzystać to do przygotowania programu promocji Polski.


Mocne strony:
- duzy potencjał kulturowy (kompleksy miejskie, obiekty UNESCO, kompleksy zabudowy wiejskiej, zywa kultura ludowa)
- dobry stan środowiska naturalnego
- położenie tranzytowe
- dobra sieć połączeń lotniczych i kolejowych z Europą i światem
- powiazanie z europejską tradycją historyczno-kulturową
- gościnność, otwartość i przyjazny stosunek do cudzoziemców
- szybki rozwój ilościowy i jakościowy usług turystycznych

Słabe strony:
- nieefektywne zarządzanie turystyką - brak struktur regionalnych i lokalnych
- jakość rzadko odpowiada cenie
- częsty brak kultury obsługi turystów
- słaba dostępność usług turystycznych i informacji turystycznej, spowodowana nieznajomościa języków obcych, niskimi kwalifikacjami personelu)
- zły stan techniczny dróg, niski standard kolei
- mało lotnisk regionalnych
- niskie dotacje z budżetu na promocję turystyki
- mała liczba hoteli średniej klasy
- brak regionalnych produktów turystycznych




Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(podaj jeśli chcesz być powiadamiany o nowych wypowiedziach w tym wątku, Twój e-mail nie jest ujawniany publicznie, ani nikomu udostępniany)



Tagi:


Komentarze:

(brak tematu) [2011-04-23 15:35 82.177.83.*]
odpowiedz »

(brak tematu) [2011-02-25 15:36 80.4.251.*]
wes jescze dodaj ze zarobki do bani odpowiedz »

(brak tematu) [2008-11-12 15:39 195.238.171.*]
''potecjał kulturowy Polski'';;prosze o szybkie przeslanie odpowiedz »

(brak tematu) [2011-04-23 15:35 82.177.83.*]
odpowiedz »





Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij