TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Mocne i słabe strony Polski

Jakie jest wizerunek Polski na świecie? Można to określić na podstawie analizy mocnych i słabych stron naszego kraju i wykorzystać to do przygotowania programu promocji Polski.


Mocne strony:
- duzy potencjał kulturowy (kompleksy miejskie, obiekty UNESCO, kompleksy zabudowy wiejskiej, zywa kultura ludowa)
- dobry stan środowiska naturalnego
- położenie tranzytowe
- dobra sieć połączeń lotniczych i kolejowych z Europą i światem
- powiazanie z europejską tradycją historyczno-kulturową
- gościnność, otwartość i przyjazny stosunek do cudzoziemców
- szybki rozwój ilościowy i jakościowy usług turystycznych

Słabe strony:
- nieefektywne zarządzanie turystyką - brak struktur regionalnych i lokalnych
- jakość rzadko odpowiada cenie
- częsty brak kultury obsługi turystów
- słaba dostępność usług turystycznych i informacji turystycznej, spowodowana nieznajomościa języków obcych, niskimi kwalifikacjami personelu)
- zły stan techniczny dróg, niski standard kolei
- mało lotnisk regionalnych
- niskie dotacje z budżetu na promocję turystyki
- mała liczba hoteli średniej klasy
- brak regionalnych produktów turystycznych




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
mocne strony Polski polskiej turystyki i słabe potencjał kulturowy w Polsce Polska rozwój slabe analiza SWOT wizerunek rozwoju


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję