Subskrypcja
Subskrypcja

Szukaj
Szukaj



Mocne i słabe strony Polski

Jakie jest wizerunek Polski na świecie? Można to określić na podstawie analizy mocnych i słabych stron naszego kraju i wykorzystać to do przygotowania programu promocji Polski.


Mocne strony:
- duzy potencjał kulturowy (kompleksy miejskie, obiekty UNESCO, kompleksy zabudowy wiejskiej, zywa kultura ludowa)
- dobry stan środowiska naturalnego
- położenie tranzytowe
- dobra sieć połączeń lotniczych i kolejowych z Europą i światem
- powiazanie z europejską tradycją historyczno-kulturową
- gościnność, otwartość i przyjazny stosunek do cudzoziemców
- szybki rozwój ilościowy i jakościowy usług turystycznych

Słabe strony:
- nieefektywne zarządzanie turystyką - brak struktur regionalnych i lokalnych
- jakość rzadko odpowiada cenie
- częsty brak kultury obsługi turystów
- słaba dostępność usług turystycznych i informacji turystycznej, spowodowana nieznajomościa języków obcych, niskimi kwalifikacjami personelu)
- zły stan techniczny dróg, niski standard kolei
- mało lotnisk regionalnych
- niskie dotacje z budżetu na promocję turystyki
- mała liczba hoteli średniej klasy
- brak regionalnych produktów turystycznych




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij