TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Według biura Pegas Touristik 11 godzin czekania na lot to niedużo!

Turyści, zamiast polecieć na wakacje do Egiptu, koczowali 11 godzin na warszawskim Okęciu. Organizatorem pechowej wycieczki było warszawskie biuro Pegas Touristik.


Jeden z uczestników wycieczki poinformował na Alert24, że turyści nic nie wiedzieli, nikt się nimi nie interesował. Co więcej przedstawiciel biura podróży zniknął z lotniska.

- Ludzie koczują na lotnisku od 9 rano. Samolot czarterowy do Egiptu miał wylecieć o godz. 9, później była informacja, że o 14. Następnie, że o godz. 19. Potem dostaliśmy informację, że wylot planowany jest na godz. 22 - opowiadał.

Pegas Touristik potwierdził, że doszło do opóźnienia wylotu i uspokajało klientów, twierdząc, że 11 godzin czekania na lotnisku to wcale nie jest dużo.

- Agenci informowali klientów o opóźnieniu. Jak ktoś lubi być wcześniej i czekać na lotnisku to już nie nasza sprawa - powiedziała pracownica biura Pegas Touristik.

W tym przypadku arogancja organizatora sięgnęła zenitu. Pytamy czy turyści będą chętni wracać do takiej firmy?




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
wycieczka lot do Egiptu Pegas Touristik Warszawa na lotnisku czekanie koczowanie Okęcie 11 godzin





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję