TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Geovita odświeża swój wizerunek: nowa strona www i kampania reklamowa

Geovita - Turystyczna Sieć Marzeń z początkiem września uruchomiła całkowicie odmienioną stronę internetową www.geovita.pl. Od 1 września ruszyła również kampania reklamowa Geovity pod hasłem "Trzy dni konferencji i luzik", skierowana do organizatorów konferencji, eventów i szkoleń.


Kampania obejmuje reklamę outdoorową - kilkaset billboardów zlokalizowanych na głównych trasach wylotowych oraz w najbardziej istotnych punktach aglomeracji miejskich: Warszawy, Katowic, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa, Łodzi oraz w pobliżu Obiektów Geovity. Realizacja tego etapu promocji zakończy się 30 września.

We wrześniu rozpoczęła się również wspierająca kampania internetowa w postaci 4 interaktywnych bannerów na największych portalach tematycznych związanych z gospodarką i biznesem oraz na portalach turystycznych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Geovita wizerunek nowa strona www kampania reklamowa Trzy dni konferencji i luzik Geovity reklama




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję