TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Podróż z nieboszczykiem!

Pasażer linii British Airways, oskarżył przewoźnika, za umieszczenie obok niego - podczas lotu z Delhi do Londynu - nieboszczyka.


- Ta podróż była okropna. Załoga samolotu nie umiała poradzić sobie z sytuacją - powiedział Paul Trinder. Starsza kobieta zmarła podczas dziewięciogodzinnego lotu, jej ciało przeniesiono z drugiej klasy do pierwszej, gdzie było więcej przestrzeni.- Zbudziłem się i nie miałem pojęcia, co się dzieje. Stewardessy posadziły ciało na miejscu obok, o niczym mnie nie informując. Na początku myślałem, że ta kobieta jest bardzo chora. Kiedy zapytałem, co jej jest, usłyszałem, że nie żyje - poinformował Trinder.

Pomimo, iż Trinder napisał oficjalną skargę, linie British Airways uznały, że mężczyzna nie otrzyma zwrotu pieniędzy za bilet. - Ciało przebywało kilka godzin w temperaturze pokojowej, było zagrożeniem dla mojego zdrowia. To skandal - oznajmił Trinder w rozmowie z "Timesem".

Kiedy sprawę nagłośniły media, rzecznik BA podał do wiadomości, iż ciało przeniesiono do pierwszej klasy, bo w pozostałej części samolotu nie było miejsca. - Jeśli klient umiera na pokładzie, sytuacja staje się bardzo trudna. Przepraszamy za wszystkie niedogodności - oświadczył rzecznik BA.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
śmierć na pokładzie samolotu linie lotnicze British Airways rzecznik BA The Times Paul Trinder oficjalna skarga zwrot pieniędzy za bilet trup ciało zwłoki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję