TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wizz Air z nowym Contact Center

Nowy Contact Center taniego przewoźnika jest dostępny dla wszystkich klientów przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku. Klienci chcą dowiedzieć się więcej o cenach, usługach czy np.. nowych promocjach, mogą to zrobić dzwoniąc lub pisząc e-mail’a do Call Center.


Swoje zapytania można kierować w trzech językach: po polsku, niemiecku i angielsku. Planuje się także wprowadzenie języka włoskiego i francuskiego. Oczywiście działa także linia telefoniczna, poprzez którą można dokonać rezerwacji biletu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
tanie linie lotnicze Wizz Air Contact Center Call informacja telefoniczna rezerwacja biletów telefonicznie wizzair wizzar z do wizar lotniczych loty biletow biletu centre


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję