Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Blu Party - event na parkingu
W najnowszym raporcie ogłoszonym w czerwcu tego roku, miesięcznik MICE Poland, wraz z przedstawicielami agencji eventowych, uznał imprezę Blu Party zorganizowaną przez hotel Radisson Blu Kraków za jedną z ośmiu najlepszych realizacji 2009 roku.
Blu Party zwyciężyło w kategorii "najlepiej dobrane venue". Na tę ocenę złożyło się miejsce organizacji, a także koncepcja i realizacja imprezy.
Organizatorzy, chcąc wypromować zmienioną nazwę hotelu - Radisson BLU - postanowili przygotować niebieskie party. Scenariusz, scenografia i komunikacja eventu były zbudowane wokół tej barwy. Gości poproszono aby ich stroje zawierały jak najwięcej koloru niebieskiego, przy wejściu mogli poczęstować się niebieskim szampanem, podanym przez hostessy ubrane w niebieskie suknie. Następnie zamiast do sal bankietowych zostali zaproszeni... na podziemny parking! Tutaj powitały ich niebieskie dekoracje, morze błękitnego światła, niebieskie drinki i wyśmienite dania przygotowane na tą okazję przez Szefa Kuchni. A wszytko to w akompaniamencie doskonałej muzyki.
Prace nad realizacją eventu rozpoczęły się dwa miesiące wcześniej. Dostosowanie i dekoracja parkingu zajęły kilka dni. Oświetlenie i nagłośnienie wymagały położenia 1,5 km kabli. Na imprezie bawiło się wspólnie około 300 osób - głównie partnerów biznesowych hotelu.
Najlepszą nagrodą dla organizatorów były głosy uznania gości, jakie napływały do nich jeszcze długo po Blu Party. O tym, że parking na dobre zagościł na imprezowej mapie Krakowa świadczy fakt organizacji tutaj kolejnego eventu w czerwcu 2010 - Blu Loves Green oraz kilku imprez na zamówienie zewnętrznych firm.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Polaków już stać na luksusowe wakacje w zimie
Kropka Relaks - kawiarnia pod szyldem Biedronki
Czy dojdzie do rozbudowy "Mariny Gdańsk"?
Wycieczkowce w gdyńskim porcie - sezon 2010
Najlepszy Produkt Turystyczny 2009 to...
Air France: jednakowa opłata za bagaż dla wszystkich
Kierowcom autokarów można wydłużyć dobowy czas pracy nawet do 12h!
Bezpłatny "Dzień Dziecka z PKP Intercity"
Pojawił się plan zagospodarowania terenów wokół jeziora Krzywego
Dni Kuchni Czeskiej w Hotelu Tumskim
Rekordowe wyniki Ryanair na "polskiej trasie"
Spotkanie promujące turystykę Ameryki Łacińskiej w Quito
"Uwaga" zaczyna nagonkę na biura!