Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
Sphinx dla studentów i Szaszłykowe wariacje - restauracje Sphinx przyciagają studentów
"Sphinx dla studentów" i "Szaszłykowe wariacje" - to dwie atrakcyjne oferty sieci restauracji Sphinx. Najbardziej uprzywilejowanymi klientami są jak zwykle studenci. To oni po okazaniu ważnej legitymacji otrzymają piwo gratis. Zatem gdzie można wyruszyć na atrakcyjną konsumpcję? Restauracje Sphinxa bez problemu odnajdziemy w: Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Łodzi, Toruniu, Wrocławiu, Sosnowcu, Zakopanem i Katowicach.
Oferta "Szaszłykowe wariacje" kończy się z dniem 19 listopada 2006. Obie promocyjne oferty przygotowane są, po raz kolejny, zgodnie ze znanym już naszym klientom hasłem "Większa porcja wrażeń". "Szaszłykowe wariacje" to wspomnienie lata z jego aromatycznymi oraz kolorowymi przysmakami. "Sphinx dla studentów" jest zaś otwarciem na to, co ze sobą przynosi jesień. Nowy rok akademicki to - oprócz zajęć na uczelni oczywiście - spotkania ze starymi i nowymi przyjaciółmi, i życie towarzyskie. Jestem przekonana, że dobre jedzenie i szklanka piwa gratis są do tego doskonałym dodatkiem" - stwierdza Anna Heimberger, Marketing Manager Sfinks Polska.
Akcję promocyjną "Sphinx dla studentów" wspiera również regionalna kampania BTL. Po osiedlach studenckich, jak również w obrębie uczelni wyższych kursują animatorzy (zapewne też studenci), którzy przebrani są w stroje kelnerów Sphinx. Za ciekawostkę niech posłuży fakt, że w sieciach tej restauracji pracują sami panowie.
Promocja komunikowana jest na materiałach POS w restauracjach, są to: plakaty, ulotki oraz broszury rozdawane przez animatorów. Oferta "Szaszłykowe wariacje" reklamowana jest na materiałach POS, które umieszczone są wewnątrz restauracji oraz na portalach internetowych wp.pl i o2.pl. Ścieżkę strategiczną, jak i kreację opracował Dział Marketingu Sfinks Polska S.A. Natomiast za zakup mediów internetowych jest odpowiedzialna Macroscope OMD.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Konsumpcja smaczna i tania? Tylko "Sphinx"!
[2006-10-23 16:00 217.97.233.*]
No właśnie, pracuja tu sami panowie? czy ktoś wie dlaczego?? Dyskryminacja? odpowiedz »
Konsumpcja smaczna i tania? Tylko "Sphinx"!
[2007-03-11 18:48 999.999.999.*]
kolejna feministka wszedzie dyskryminacjie widzi, poprostu jedyna restauracjia gdzie kobietki moga popatrzec na meskie tylki odpowiedz »
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Podlaski PIT zaprasza do udziału w targach turystycznych
Podróż - nietypowy prezent pod choinkę
Kanada: śledztwo w sprawie śmierci Polaka porażonego paralizatorem
Nowe połączenie Swiss z Warszawy do Nicei
50 klientów Alfa Star koczuje na lotnisku!
Trwa rozbudowa krakowskiego hotelu RT Monopol
Majówka w Pradze: festiwal piwa oraz kulinarne show
Karkonosze: GOPR uratował 7 zagubionych turystów
Krosno: hotel Portius może nadal korzystać ze swojej nazwy
The Westin Warsaw pomaga powodzianom
Pociągi do stolicy będą jeździły szybciej
Rekomendacja DM PKO BP dla Travelplanet.pl
Colgan Air o tragedii lotniczej w Buffalo: pilot miał niezbędne szkolenia
Gumowe namioty na Etiudzie - stan przejściowy
Symfonia Hotel w Osjakowie - ósmy hotel Best Western w Polsce
Ryanair zwiększył opłatę za bagaż
Rainbow Tours osiągnął 2,2 mln zł zysku w 2007 roku
E-bilety, odprawa prze telefon i więcej rozrywki z liniami KLM i Air France