TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polsko-Chiński Workshop branży turystycznej

23 czerwca, 2005 r. w Pekinie podczas międzynarodowych targów turystycznych BITE polskie firmy branży turystycznej będą miały okazję nawiązań kontakty z chińskimi partnerami podczas Polsko-Chińskiego Workshopu zorganizowanego przez POT.


Warsztaty odbędą się w Beijing Exhibition Hall No. 135 Xizhi Men Wai Dajie Beijing w godz. 13.00-17.00, a poprzedzi je 15 min. prezentacja multimedialna POT-u, a ich celem jest wprowadzenie polskich ofert do katalogów chińskich touroperatorów.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w warsztatach mogą pobrać formularz zgłoszeniowy (aby go pobrać wystarczy kliknąć tutaj) i wysłać na adres poczty elektronicznej: btutak@pot.gov.pl.

Nikogo z branży nie trzeba przekonywać co do potencjału rynku chińskiego. Liczbę chińskich turystów podróżujących corocznie po świecie liczymy nie w milionach, ale w dziesiątkach milionów. Tylko w 2003 r. po świecie podróżowało ponad 20 milionów obywateli Chin, a prognozy Światowej Organizacji Turystyki mówią, że w 2020 r. liczba podróżujących po świecie chińczyków przekroczy 100 milionów.

Zainteresowanie Chińczyków podróżami zagranicznymi zależy przede wszystkim od zasobności portfela turysty i od poziomu życia. Najczęściej podróżują mieszkańcy dużych miast - Pekinu, Szanghaju i Kantonu, i osoby po 50 roku życia.

Obecnie polskie produkty turystyczne praktycznie nie występują w katalogach Chińskich touroperatorów - oprócz kilku touroperatorów z Hongkongu. Dlatego dużą szansę mają na pozyskanie nowych klientów mają polskie firmy, które przygotują ofertę skierowana do turystów starszych o wysokim statusie materialnym. Ze względu na wysoki koszt przelotu do Europy, najlepszym powodzeniem będą cieszyły się oferty, w których wypoczynek w Polsce będzie tylko częścią zwiedzania Europy. Warto więc przygotować oferty programów łączonych - tras turystycznych opartych o zwiedzanie najpiękniejszych zakątków Polski oraz Węgier, Czech, Słowacji, Litwy itp.

W programach przygotowanych dla turysty z Chin warto wykorzystać te miejsca i elementy, które już teraz kojarzą się Chińczykom z Polską - czyli miasta takie jak: Kraków, Wieliczka, Warszawa, Toruń, Zakopane, miejsca związane z II wojną światową, takie jak: Oświęcim, Gdańsk (miejsce rozpoczęcia inwazji) oraz postacie historyczne, które są kojarzone z Polską: Maria Skłodowska-Curie, Fryderyk Chopin i Mikołaj Kopernik.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
workshop polsko-chinski polsko-chiński Pekin Targi Turystyczne w Pekinie chiny polsko chiński biuro chinski pks kraków prezentacja multimedialna z Chin w Polsce turystyka przyjazdowa przyjazdy do Polski turystyka turystyczne chińskie liczby o chinach




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję