Polsko-Chiński Workshop branży turystycznej
23 czerwca, 2005 r. w Pekinie podczas międzynarodowych targów turystycznych BITE polskie firmy branży turystycznej będą miały okazję nawiązań kontakty z chińskimi partnerami podczas Polsko-Chińskiego Workshopu zorganizowanego przez POT.
Warsztaty odbędą się w Beijing Exhibition Hall No. 135 Xizhi Men Wai Dajie Beijing w godz. 13.00-17.00, a poprzedzi je 15 min. prezentacja multimedialna POT-u, a ich celem jest wprowadzenie polskich ofert do katalogów chińskich touroperatorów.
Udział w warsztatach jest bezpłatny. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w warsztatach mogą pobrać formularz zgłoszeniowy (aby go pobrać wystarczy kliknąć tutaj) i wysłać na adres poczty elektronicznej: btutak@pot.gov.pl.
Nikogo z branży nie trzeba przekonywać co do potencjału rynku chińskiego. Liczbę chińskich turystów podróżujących corocznie po świecie liczymy nie w milionach, ale w dziesiątkach milionów. Tylko w 2003 r. po świecie podróżowało ponad 20 milionów obywateli Chin, a prognozy Światowej Organizacji Turystyki mówią, że w 2020 r. liczba podróżujących po świecie chińczyków przekroczy 100 milionów.
Zainteresowanie Chińczyków podróżami zagranicznymi zależy przede wszystkim od zasobności portfela turysty i od poziomu życia. Najczęściej podróżują mieszkańcy dużych miast - Pekinu, Szanghaju i Kantonu, i osoby po 50 roku życia.
Obecnie polskie produkty turystyczne praktycznie nie występują w katalogach Chińskich touroperatorów - oprócz kilku touroperatorów z Hongkongu. Dlatego dużą szansę mają na pozyskanie nowych klientów mają polskie firmy, które przygotują ofertę skierowana do turystów starszych o wysokim statusie materialnym. Ze względu na wysoki koszt przelotu do Europy, najlepszym powodzeniem będą cieszyły się oferty, w których wypoczynek w Polsce będzie tylko częścią zwiedzania Europy. Warto więc przygotować oferty programów łączonych - tras turystycznych opartych o zwiedzanie najpiękniejszych zakątków Polski oraz Węgier, Czech, Słowacji, Litwy itp.
W programach przygotowanych dla turysty z Chin warto wykorzystać te miejsca i elementy, które już teraz kojarzą się Chińczykom z Polską - czyli miasta takie jak: Kraków, Wieliczka, Warszawa, Toruń, Zakopane, miejsca związane z II wojną światową, takie jak: Oświęcim, Gdańsk (miejsce rozpoczęcia inwazji) oraz postacie historyczne, które są kojarzone z Polską: Maria Skłodowska-Curie, Fryderyk Chopin i Mikołaj Kopernik.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Gdański Port Lotniczy coraz popularniejszy
Strajk w Grecji. Odwołane loty
Wyjazdy zagraniczne popularnym prezentem na Walentynki?
Górale zawalczą o turystę biznesowego
Wiosenna Giełda Turystyczna w Poznaniu
Qubus Hotel Kraków kusi gości dodatkowymi atrakcjami - np. biletami do muzeów
Air France po czerwcowej katastrofie będzie bardziej dbać o przestrzeganie procedur
Rower w pociągu tylko za złotówkę
Alitalia już ma nowego właściciela
Zgodnie z prawem wszystkie polskie trasy narciarskie powinny być zamknięte?
Planowana odbudowa zespołu pałacowego Schoenbergów w Wąchocku
Toruńska Lokalna Organizacja Turystyczna wybrała nowe władze