TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Warszawa promuje się jako miasto Chopina

W połowie listopada rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa Warszawy. Akcja będzie promować stolicę jako miasto Chopina w 2010 roku. Warszawa wyda na kampanię 650 tys. zł.


15 listopada ruszy zaplanowana na miesiąc akcja w internecie na portalach takich jak Onet.pl czy Wp.pl. Pojawią się tam bannery reklamowe oraz krótkie 30-sekundowe spoty.

1 grudnia wystartuje kampania billboardowa. Plakaty zostaną wywieszone w sześciu największych miastach Polski, m.in. w Krakowie, Gdańsku i we Wrocławiu. Zaplanowano również szereg publikacji i reklam prasowych w mediach ogólnopolskich.

Ratusz planuje przeprowadzić kampanię reklamową również za granicą, w takich krajach jak Francja, Rosja, Japonia, Chiny i USA. Mają to być: reklamy w mediach, publikacje promocyjne, kampania telewizyjna i promocja na targach turystycznych

Rok 2010 w Warszawie upłynie pod znakiem Fryderyka Chopina. Z okazji 200. rocznicy urodzin kompozytora Warszawa przypomni jak duży wpływ na jego życie i twórczość miał pobyt w stolicy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
miasto Chopina 2010 rok Warszawa promocja Warszawy promowała jako chopinowski ogólnopolska kampania reklamowa w internecie plakaty za granicą Fryderyka Chopin urodziny


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję