TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kraków - polska marka narodowa

Kraków przez 44 proc. Polaków uznawany jest za wizytówkę naszego kraju - takie są wyniki badań OBOP.


Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych zorganizowała konferencję "Kraków - polska marka narodowa". Efektywną metodą sterowania rozwojem miasta wydaje się być marketingowe podejście do grodu Kraka jako marki czy produktu. Niezbędna jest konsekwencja w polityce inwestycyjnej, w ramach której powstać mają placówki obsługujące prestiżowe imprezy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kraków konferencja polska marka narodowa wizytówka Polski Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych atrakcje turystyczne Krakowa turystyka polska marka narodowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję