Kraków - polska marka narodowa
Kraków przez 44 proc. Polaków uznawany jest za wizytówkę naszego kraju - takie są wyniki badań OBOP.
Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych zorganizowała konferencję "Kraków - polska marka narodowa". Efektywną metodą sterowania rozwojem miasta wydaje się być marketingowe podejście do grodu Kraka jako marki czy produktu. Niezbędna jest konsekwencja w polityce inwestycyjnej, w ramach której powstać mają placówki obsługujące prestiżowe imprezy.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Likwidacja pociagów pospiesznych!
Linie Ryanair proponują pasażerom usługę prywatnych przewozów
W latach 2007-2013 Polska ma otrzymać 165 mln euro!
W Pieninach rozpoczął się sezon flisacki
Cała Europa wyznaje sobie miłość w Krakowie!
Słaby sezon dla hoteli w Bratysławie
Wrocławska "przewodniczka" skazana przez sąd
Zysk netto Starbucks spadł o 77%
Zagraniczni przewoźnicy wchodzą na polski rynek lotów czarterowych
Rozkłady jazdy PKP wprowadzają podróżnych w pole?
Powstanie zakład produkcji ekologicznego paliwa lotniczego?