TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

POT: radosne filmiki sposobem na promocję Polski

Pasja, młodość, muzyka, romantyzm, wolność i kreatywność - te hasła będą promować Polskę w nowej kampanii przygotowywanej przez POT.


Polska pozyskała z Unii Europejskiej na 3-letnią (2010-2012) kampanię 30 mln euro. Projekt "Promujemy Polskę Razem" będzie dofinansowany z unijnego programu "Innowacyjna Gospodarka".

Promocja będzie skierowana do Europejczyków - gównie do obywateli Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji.

W ramach kampanii powstaną radosne filmiki mówiące o polskich miastach i regionach. Spot reklamowy o Warszawie pokaże, że w stolicy można się dobrze zabawić. Z filmiki o Krakowie cudzoziemcy dowiedzą się, że w mieście Kraka trzeba dobrze pilnować żony, która zapewne zgubi się na Wawelu.

Oglądający kolejne spoty dowie się, iż w Poznaniu zbudują mu żaglówkę, Wrocław to mekka muzyki, Gdańsk - spacerów po plaży, a Mazury to oczywiście żaglówki, a także spacerujące po lesie łosie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
POT filmik spot reklamowy spoty reklamowe kampania promocyjna radosne filmiki na promocję Polski Promujemy Polskę Razem akcja miastach


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję