TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Poznań promuje się w CNN

Międzynarodowa telewizja informacyjna CNN rozpoczęła emisję programów o Polsce. Specjalnie na tę okazję rząd przygotował dwa spoty reklamowe, w których pojawiają się kilkusekundowe ujęcia z Poznania.


Pierwszy spot promuje polskie walory turystyczne. Łukasz Goździor, szef Biura Promocji Miasta podkreśla - I tam Poznań ze Starym Rynkiem pojawia się jako drugie miasto, zaraz po Warszawie. Drugi spot przedstawia polską kuchnię i potrawy. Znalazły się w nim ujęcia ze Starego Rynku oraz restauracji Bażanciarnia.

Reklamówki będą emitowane w CNN do 5 lipca. Następnie po przerwie powrócą na antenę pod koniec sierpnia i będzie można je oglądać do drugiej połowy listopada. W sumie da to ponad 350 emisji reklamówek z Poznaniem. Goździor zaznaczył, że ta promocja nic miasta nie kosztuje.

Poznań szykuje się do kolejnej promocji w CNN. Łukasz Goździor wyznał - Od kilku tygodni pracujemy nad własną kampanią w tej telewizji. Będzie to kampania wizerunkowa, wprowadzająca markę Poznań. Będziemy promować się hasłem "Energia wschodu, zachodni styl". Pokażemy Poznań jako miasto biznesowe, ale nie zapomnimy też o jego pozytywnej atmosferze.

Zdjęcia do trwającej pół minuty reklamówki Poznania ekipa CNN nakręciła w kwietniu tego roku. Obecnie trwa dopracowywanie spotu. Kilka jego emisji odbędzie się jeszcze w czerwcu, ale najwięcej we wrześniu. Poznań ustala jeszcze warunki umowy z CNN. Kampania ma kosztować około 300 tys. USD.

Miejscy specjaliści zajmujący się promocją powracają do pomysłu desantu kolorowych słoni na Polskę. Zrealizowany on miał być już latem ubiegłego roku, ale akcję wówczas wstrzymano, ponieważ do słoniarni nie udało się sprowadzić słoni.

W tym roku słonie z masy żywicznej pojawią się oprócz Poznania również w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Zakopanem. Akcja rozpocznie się w pierwszy weekend wakacji i będzie trwać 10 dni. W ten sposób Poznań zamierza zachęcić mieszkańców innych miast do wakacyjnej wycieczki do słoniarni w poznańskim Nowym Zoo. Borys Fromberg z Biura Promocji Miasta wyznał - Kolorowe słonie staną w najbardziej uczęszczanych miejscach. W każdym mieście będzie ich pięć. Kampanię w całości sfinansuje firma Dalkia, której reklama znajdzie się na jednym słoniu w każdym mieście. Współpracujemy ze sobą przy projektach ekologicznych już od czasu Roku Klimatu i Środowiska.

Promocję słoniarni będą wspierać też reklamy w lokalnych mediach oraz internecie. Fromberg dodał - Odpuszczamy billboardy, bo po kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego będą to najbardziej znienawidzone nośniki reklamy.

Po zakończeniu akcji promocyjnej wszystkie słonie z masy żywicznej trafią do Poznania. Zostaną umieszczone w centrach handlowych, w Nowym Zoo oraz w widocznych punktach miasta. Kilka z nich trafi również do wielkopolskich miast, między innymi do Gniezna.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Poznań kampania promocyjna Poznania promocja reklama w CNN spot CNN telewizja kampania Łukasz Goździor Bażanciarnia Nowe Zoo słonie słoniarnia Borys Fromberg Dalkia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję