Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
- Rezydent do Chorwacji i Czarnogóry poszukiwany
Poznań promuje się w CNN
Międzynarodowa telewizja informacyjna CNN rozpoczęła emisję programów o Polsce. Specjalnie na tę okazję rząd przygotował dwa spoty reklamowe, w których pojawiają się kilkusekundowe ujęcia z Poznania.
Pierwszy spot promuje polskie walory turystyczne. Łukasz Goździor, szef Biura Promocji Miasta podkreśla - I tam Poznań ze Starym Rynkiem pojawia się jako drugie miasto, zaraz po Warszawie. Drugi spot przedstawia polską kuchnię i potrawy. Znalazły się w nim ujęcia ze Starego Rynku oraz restauracji Bażanciarnia.
Reklamówki będą emitowane w CNN do 5 lipca. Następnie po przerwie powrócą na antenę pod koniec sierpnia i będzie można je oglądać do drugiej połowy listopada. W sumie da to ponad 350 emisji reklamówek z Poznaniem. Goździor zaznaczył, że ta promocja nic miasta nie kosztuje.
Poznań szykuje się do kolejnej promocji w CNN. Łukasz Goździor wyznał - Od kilku tygodni pracujemy nad własną kampanią w tej telewizji. Będzie to kampania wizerunkowa, wprowadzająca markę Poznań. Będziemy promować się hasłem "Energia wschodu, zachodni styl". Pokażemy Poznań jako miasto biznesowe, ale nie zapomnimy też o jego pozytywnej atmosferze.
Zdjęcia do trwającej pół minuty reklamówki Poznania ekipa CNN nakręciła w kwietniu tego roku. Obecnie trwa dopracowywanie spotu. Kilka jego emisji odbędzie się jeszcze w czerwcu, ale najwięcej we wrześniu. Poznań ustala jeszcze warunki umowy z CNN. Kampania ma kosztować około 300 tys. USD.
Miejscy specjaliści zajmujący się promocją powracają do pomysłu desantu kolorowych słoni na Polskę. Zrealizowany on miał być już latem ubiegłego roku, ale akcję wówczas wstrzymano, ponieważ do słoniarni nie udało się sprowadzić słoni.
W tym roku słonie z masy żywicznej pojawią się oprócz Poznania również w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Zakopanem. Akcja rozpocznie się w pierwszy weekend wakacji i będzie trwać 10 dni. W ten sposób Poznań zamierza zachęcić mieszkańców innych miast do wakacyjnej wycieczki do słoniarni w poznańskim Nowym Zoo. Borys Fromberg z Biura Promocji Miasta wyznał - Kolorowe słonie staną w najbardziej uczęszczanych miejscach. W każdym mieście będzie ich pięć. Kampanię w całości sfinansuje firma Dalkia, której reklama znajdzie się na jednym słoniu w każdym mieście. Współpracujemy ze sobą przy projektach ekologicznych już od czasu Roku Klimatu i Środowiska.
Promocję słoniarni będą wspierać też reklamy w lokalnych mediach oraz internecie. Fromberg dodał - Odpuszczamy billboardy, bo po kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego będą to najbardziej znienawidzone nośniki reklamy.
Po zakończeniu akcji promocyjnej wszystkie słonie z masy żywicznej trafią do Poznania. Zostaną umieszczone w centrach handlowych, w Nowym Zoo oraz w widocznych punktach miasta. Kilka z nich trafi również do wielkopolskich miast, między innymi do Gniezna.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Zakazano emisji reklamy KFC, która wprowadzała klientów w błąd
Teatr Rozrywki w Chorzowie szuka eksponatów z hotelu Graf Reden
Easygo.pl pokazuje organizatorów imprez
Marriott uruchomi centralę w Dubaju
Poznań: czy dyrektor poradzi sobie z prywatyzacją PKS-u?
E-turystyka zwycięży tradycyjne biura podróży?
Włochy: turyści zagraniczni wybierają wakacje z nauką gotowania
Katastrofa samolotu Spanair: zginęły 153 osoby, uratowano 19
Centralwings zmienia rozkład lotów, nie informując o tym pasażerów?
Najwyższy budynek Europy będzie zbudowany w Warszawie. Będzie w nim również hotel.
Przejścia graniczne zimą otwarte krócej
Do końca wakacji będą opóźnienia na trasie Kraków - Warszawa
Podsumowanie drugiego dnia Tour Salonu