TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Zakazano emisji reklamy KFC, która wprowadzała klientów w błąd

Sieć fast foodów nie może dalej emitować reklamy oszukującej klientów - tak zadecydował brytyjski regulator rynku reklamowego Advertising Standards Authority (ASA).


Chodzi o reklamę telewizyjną w której operator sieci restauracji KFC podawał, że KFC wykorzystuje do swoich posiłków świeżą, dostarczaną codziennie żywność.

Skargi na reklamę sieci złożyło 20 osób. ASA przeprowadziła dochodzenie. Rzeczywiście okazało się, że KFC wprowadza klientów w błąd, bo żywność dostarczana jest do firmy tylko trzy razy w tygodniu. W związku z tym ASA zakazała dalszej emisji reklamy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
zakaz emisji reklamy KFC reklama sieci fast foodów restauracji świeża żywność Advertising Standards Authority


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję