TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ambient Infinity będzie zarządzać kanałem muzycznym McDonald

Agencja Ambient Infinity zawarła umowę na sprzedaż czasu antenowego na billboardach interaktywnych w restauracjach McDonald's.


Muzyczny Kanał McDonald's powstał przez zainstalowanie w 190 restauracjach ekranów LCD wraz z systemem nagłośnieniowym. W większości na antenie idzie muzyka wybrana przez dziennikarza Marka Sierockiego. Blok programowy wygląda następująco: 2 teledyski, 2 30-sekundowe spoty reklamowe, 2 teledyski i 30-sekundowy spot. Z każdej godziny muzyki wydzielono 6 minut na reklamę.

Sprzedażą czasu antenowego w Muzycznym Kanale McDonald's zajmie się agencja Ambient Infinity, która zawarła umowę z jego właścicielem - firmą PPI-ETC.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Muzyczny Kanał McDonald s Ambient Infinity czas antenowy PPI-ETC muzyka w mc donald donalds mcdonalds


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję