TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Reklama dla mieszkańców konkretnego regionu świata

Portal Onet.pl wprowadził do swojej oferty reklamowej nowy, atrakcyjny dla branży turystycznej produkt - możliwość geolokalizacji przekazu reklamowego.


Polskie hotele, biura turystyczne oraz przewoźnicy mogą więc za pośrednictwem Onetu reklamować się do ściśle określonych rejonów geograficznych świata, np. do potencjalnych klientów w konkretnych miastach USA, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

W przypadku reklam geolokalizowanych odbiorcami będą przede wszyskim członkowie światowej Polonii rozproszonej na całym świecie, którzy korzystają z polskiego portalu. Portal Onet podaje, iż jego strony odwiedza ponad 2 600 000 unikalnych użytkowników w ciągu miesiąca, łączących się z zagranicznych IP (wg danych GemiusTraffica).

Dotychczas reklamę geolokalizowaną oferowała swoim klientom Wirtualna Polska.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
reklama geolokalizowana targetowana geograficznie onet.pl wp.pl portale wycieczki do ziemi obiecanej regionu w nowy na


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję