TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sieć Makro stworzyła dział obsługi klientów z sektora HoReCa

Od 01.02.2010 r. w ramach struktur sieci Makro Cash & Carry rozpoczął funkcjonowanie Dział ds. Kluczowych Klientów, którego głównym zadaniem jest dbałość o współpracę z sieciowymi klientami z sektora HoReCa.


Jak stwierdził Leszek Jurczak, menadżer ds. Kluczowych Klientów - Tworząc zupełnie nowy dział zamierzamy wzmocnić pozycję lidera polskiego rynku zaopatrzenia gastronomii oraz pozyskać nowych klientów sieciowych.

Adresatami działań nowo powstałego zespołu są klienci sieciowi, którzy obok niezależnych przedsiębiorców stanowią grupę odbiorców oferty Makro. Dodatkowym, nowym narzędziem mającym usprawnić działalność na rzecz klientów z grupy HoReCa jest usługa dowozu, dostępna obecnie w wybranych halach Makro.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
sieci Makro Cash & Carry Makro z sektora HoReCa Dział ds. Kluczowych Klientów Leszek Jurczak




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję