TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowe przejście graniczne w Hrebennem

Przejście graniczne w Hrebennem funkcjonuje od 18 lat. Dotychczas było ono wręcz prowizoryczne, a celnicy nie mieli odpowiednich warunków do pracy - teraz po przebudowie jest to nowoczesne przejście graniczne.


Na początku swego istnienia było to małe przejście na granicy polsko-ukraińskiej działające zaledwie kilka godzin dziennie. Z czasem stało się przejściem całodobowym, teraz odprawia się tam ok. 3,5 tys. samochodów dziennie. Przed uzyskaniem z Unii Europejskiej funduszy na przebudowę siedziba Służb Celnych nie była najlepszą wizytówką dla Polski. Celnicy pracowali w blaszanych barakach, brakowało podstawowego sprzętu. Teraz oddano do dyspozycji nowe stanowiska do przeprowadzania odpraw z zapleczem biurowym i zainstalowano specjalistyczny sprzęt do kontroli pojazdów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
przejście graniczne w Hrebennem Hrebenne Służby Celne nowe przejście graniczne przejście graniczne przejscie na czas hrebennym przemyt oczekiwania


Komentarze:

    • Hrebenne 

      [2006-05-04 19:03 83.18.39.*]

      I jak się stało po 4 godziny tak się nadal stoi.   odpowiedz »

      • Hrebenne 

        [2006-05-09 11:45 213.25.104.*]

        W czasie weekendu majowego stało sie do 7 godzin i od lat nic się na wschodnich granicach nie zmienia mimo przyjazych stosunków na górze
        ( Ukraina).
        Winę ponosza obie strony ale przede wszystkim nasi którzy planowo i ślamazarnie dokonują odpraw. Celem wyjazdów jest alkohol, paliwo i papierosy. I dlatego można na razie zapomnieć o masowej turystyce w tym kierunku, bo normalny turysta tego nie zaakceptuje.   odpowiedz »

        • nie zgadzam się 

          [2006-05-10 21:32 83.144.104.*]

          przekraczałam granicę w Hrebennem w długi weekend: w jedną strone trwało to 1,5 godz, w powrotną niecałą godzinę. Cel wyjazdu czysto turystyczny. Nie wszyscy jeżdżą na Ukrainę po papierosy i wódkę. Przejście jeszcze niedokończone, ale działa dość sprawnie   odpowiedz »

          • odp 

            [2006-05-29 14:26 81.219.25.*]

            to miales fuksa koles ze tylko tyle stales ja jezdze od 2 lat i nic lepszego nie ma na tym nowym przejsciu, c o z tego ze jest duzo pasow jak celnikom sie nie chce pracowac   odpowiedz »

            • Czrnuch Andrzej 

              [2008-12-03 11:39 89.230.9.*]

              On od dawna czuje sie bezkarny zabiera co sie da albo mowi ile trzeba mu dac aby sie odczepil i te glupie jego usmieszki,fak faktem czuje sie bezkarny i bierze zawsze najwiecej zreszta wszyscu ukraincy biora,zastanawiam sie czemu polscy celnicy tak im poblazaja jak oni nam tak my im nie mowie o lapowkach ale powinni chociaz ich dobrze przetelepac.pozdrawiam wszystkich   odpowiedz »

          • nie zgadzam się 

            [2006-07-24 10:38 212.113.48.*]

            A ja jeżdżę tam służbowo od ponad 4 lat! Nowe przejście prawie nic nie zmieniło. Nadal są kolejki i bałagan - głównie po stronie polskiej. Celników jak na lekarstwo i pracują jak muchy w smole. Najczęstszy efekt: stanie na granicy po kilka godzin!

            Adam   odpowiedz »

            • nie zgadzam się 

              [2007-06-19 20:28 83.13.79.*]

              Mój mąż też jeżdził sluźbowo,a przejścia trwały bardzo długo lecz okazło się źe ze względu na to iż woził tirówki i ich katroniki...a ja wiem ile schodzi na trzepaniu worka...też tak robisz?co TY na to,dalej tam tak jest!?   odpowiedz »

        • Hrebenne 

          [2006-08-07 09:54 83.16.8.*]

          Przez Hrebenne przejeżdżaliśmy autobusem dwa tygodnie temu i powiem szczerze, że byliśmy zaskoczeni - trwało to ok. 1,5 h. Co prawda polskim celnikom nigdzie i nigdy się nie spieszy, mój mąż juz z trudem powstrzymywał się od przekleństw ale i tak jesteśmy pod wrażeniem!   odpowiedz »

          • Hrebenne 

            [2006-12-04 17:17 213.158.197.*]

            A Ja uważam że HREBENNE to poprostu jest zakała uni Europejskiej.Ostatnio jak wracałem z Ukrainy to po sprawdzeniu paszportów czekałem ok,3 godzin az pan Celnik wyjdzie i sprawdzi samochód.Zapytałem pogranicznika ile można czekać w odpowiedzi usłyszałem;panie ja tu tylko sprawdzam paszporty niech pan zapyta celnika.Tylko gdzi go było szukać.....   odpowiedz »

          • Hrebenne 

            [2010-01-13 00:07 77.114.153.*]

            jjjjj   odpowiedz »

        • Hrebenne 

          [2007-07-21 19:38 83.28.120.*]

          przez to zaasrane przejśczie nie można normalnie dojechać do własnego domu wszystkie skrzyżowania zapchane przez ukrainskich turystów z cebulą i sałem kiedy to śię skończy wszystkie parkingi zaśmiecone kartonami i "papierzakami"   odpowiedz »

        • Hrebenne 

          [2008-05-05 15:46 89.228.26.*]

          Ludzie o czym Wy mowicie?Granica w Hrebennem jest granica zewnetrzna naszego kraju i calej Zjednoczonej Europy.Chyba nie wyobrazacie sobie przejazdu przez nia od strony Rawy do Polski w 10 minut?Jest to nierealne bo pragne przypomniec ze nie kazdy towar mozna przewisc bez oclenia.Od tego sa celnicy i sluzba celna i niestety tego nie da sie przyspieszyc.Fakt faktem casami doskwiera opiszalosc polskiej strony ale mozna to zaliczyc do kategorii ewenementu.Jezdze na granice codziennie, wiem cos o kolejkach.Przed swietami w grudniu stalem 29 godzin.Powod?Ludzie jada po zakupy na swieta, tanie paliwo itp. I nikt im tego nie moze zabronic.Takze jezeli ktos mowi ze stal 4 godziny i starsznie jest tym faktem zszokowany proponuje jezdzic na zachod. Tam przejedzie bez kolejki.Pozdrawiam !!!   odpowiedz »

      • Hrebenne 

        [2007-05-18 15:07 80.55.108.*]

        Stoi się bo to nie autobana A4 na Wrocław tylko Granica Zewnętrzna UE. i trzeba tych przemyciorów kontrolować, bo drui Laos by tutaj był.   odpowiedz »

        • Hrebenne 

          [2007-05-29 16:54 213.199.252.*]

          hrebenne to zycie dla lubelszczyzny,jakby nie ono nie byłob co do gara włozyc,jezdzą wszyscy ,bo kazdy ma cienko,a kto ma cienko nie straszna mu kolejka,characze u ukrainców itp.   odpowiedz »

      • Hrebenne 

        [2007-07-07 02:02 83.28.116.*]

        Gosciu po 4 to mało powiedziane nieraz po 12 godz sie stoi   odpowiedz »

        • Hrebenne 

          [2009-06-05 22:19 79.189.69.*]

          z 3 czerwca na 4 czerwca staliśmy 16 godzin. normalnie porażka   odpowiedz »

    • Nowe przejście graniczne w Hrebennem 

      [2006-08-27 22:17 83.11.246.*]

      Własnie dzisiaj pojechalem na Ukrainę przez przejście w Hrebennem i to co zobaczyłem było dla mnie szokiem. Korupcja na potęgę. Na początku dodam tylko, że nie mam zastrzerzeń do strony polskiej która naprawde sprawnie wywiązuje sie ze swoich obowiazków. Strona ukraińska to koszmar!! Prawie każdemu z tam pracujących trzeba dać w łapę żeby nie mieć zadnych problemów. Celnicy, żołnierze, 'czarne brygady' mechaników no i nieodzowna policja czy tam milicja [juz nie pamietam co tam oni mają] oraz nieodzowna mafia [naprawdę] Jak nie zapłacisz to zostaniesz: zatrzymany, dokładnie przeszukają auto zeby znaleść jakieś uchybienie (słyszałem raz, że się z kimś wykłucali o wycieraczki!!) a nawet wysyłają na kanał na którym auto rozbiaraja na części. Po prostu makabra, jak nie zapłacisz to cie dorwą w inny sposób np: przy powrocie. Na początku wakacji przyjechali do mnie kuzynii mieszkający w swiętokrzyskiem, chcieli jechać i nie wiedzieli jak, komu i gdzie płacić to ich nie przepuścili.
      Brak słów. Aha.. wyjeżdzalismy w weekend, raniutko to niebyło wielkich kolejek wyrobilismy się w 5 godzin tzn. jak na tutejsze warunki to szybko.   odpowiedz »

      • Nowe przejście graniczne w Hrebennem 

        [2007-03-11 16:24 83.29.179.*]

        To normalne, nie ma się czym przejmować.   odpowiedz »

      • Nowe przejście graniczne w Hrebennem 

        [2007-03-14 20:42 83.14.89.*]

        swieta racja to przejscie na UA to koszmar!!!!   odpowiedz »

    • Nowoczesne przejście w Hrebennem. 

      [2007-04-12 09:06 212.160.129.*]

      Jak się ma ta nowoczesność przejścia do wpisów ludzi, którzy praktycznie przećwiczyli tę nowoczesność. Dlaczego nikt ze służby celnej, czy innej nie wyjaśnia tych wpisów ?
      Będę jechał po raz pierwszy, i aż strach się bać !!!
      No to do zobaczenia na granicy, przyjmuję od znajomych zakłady ile będę stał na granicy w te i we w te, oraz ile stracę na łapówkach i po której stronie. Przyjmujesz ?
      Zbigniew.   odpowiedz »

    • 4 GODZINY NA WYPISANIE MANDATU!!!! 

      [2007-04-17 20:09 83.7.23.*]

      w ubieglym tygodniu-bedac na ukrainie zakupilismy kilka kartonow papierosow za duzo-co zakonczylo sie mandatem! nie bylo by to problemem gdyby oczekiwanie na mandat nie trwal tak dlugo... czekalismy z niecierpliwoscia! po 3h zaczelismy sie upominac o paszporty!obok nas w tej samej sytuacji stali inni Polacy ktorzy tez oczekiwali i zostali zalatwieni po 2, 3 godz. rodzi sie pytanie? skoro celnik mial czas kontrolowac na kanale to dlaczego nie mial czasu wypisac mandatu?????a moze za malo pasow do przejscia??prezciez mamy nowoczesne przejscie-tylko cos tu nie pasuje...   odpowiedz »

      • 4 GODZINY NA WYPISANIE MANDATU!!!! 

        [2007-05-10 19:51 83.28.74.*]

        zaczne od tego ze jak naworunki przejscisa to celnikow jest 2 x mniej niz powninno byc, wiec jezeli celnik znajdzie niezgloszony towar to ma tak na oko jakies 20 minut pisania dokumentow a w tym czasie pas ktory odprawia stoi (dlugi czas oczekiwania na odprawe) nastepnie towar trzeba przeliczyc, spakowac oraz zaplabowac oc sie laczy z kolejna papierkowa robota, na oko wypisanie mandatu i wszystkie zwiazane z tym czynnosci trwaja okolo 45 min. wiec jezeli inspektor ma pisac mandaty i odprawia jednoczesie auta to czeka na dogodna chwile na wypisanie mandatu (dlugi czas oczekiwania na mandat), jezeli ktos przemyca towary akcyzowe powinien sie liczyc z tym ze w razie wykrycia przemytu potrwa to troche dluze. P.S. a z cieawosci ile dostales mandatu ?? jestem pewny ze chba ten najnizszy... pozdrawiam...
        inspektor XXX   odpowiedz »

        • 4 GODZINY NA WYPISANIE MANDATU!!!! 

          [2007-07-05 19:40 83.28.142.*]

          ZA MAŁO??? Człowieku o czym ty mówisz.Nie raz widziałem jak wszystkie pasy stały bo celnicy na nich robiący chyba poszli na szczegółową kontrolę, ale w tym czasie ktoś może ich zastąpić. Nie mów że nie ma kto, bo widziałem jak połętają sie po przejściu w jedna i druga strone paląc papierosy, przecież może podejść i poodprawiać, przecież od tego on tam jest.   odpowiedz »

    • hrebenne 

      [2007-04-23 20:18 83.28.67.*]

      to co się dzieje na prsejściu granicznym w hrebennym to groteska.korupcja kwitnie na każdym kroku,nie dasz w łapę to jesteś zły.   odpowiedz »

    • Przemyciory!!! 

      [2007-05-18 15:17 80.55.108.*]

      Tylko skorumpowani celnicy i SG, to w koncu zabrac sie wszytkim za dupe tym starym tez a nie tylko do mlodych wsystkich potraktowac rowno, bo za co sie podorabiali i popostawiali domy starzy pracownicy przejscia :(, a oni szukają tylko mlodego zlapac bo wziął 100 zł , a ci co daja tez im dojeba....., i mandaty dla przemyciorow 10x wieksze a nie przemyca 10 kartonow i dostaje 100 zł mandatu. Niech zaplaci rownowartos na rynku polskim plus kara i skonczy sie jezdzenie a nie zapier.... codzieninie po 2 lub 3 razy i narzekaja ze koleji.
      GRUPA PIER.... DECYDENTOW.
      Qameleon   odpowiedz »

      • Przemyciory!!! 

        [2007-06-11 23:20 89.79.88.*]

        sorki ale Polska jest tak biedna że się utrzymuje z przemytu papierosów ja sam przemycam i palę ukraińskie szlugi   odpowiedz »

      • Przemyciory!!! 

        [2007-12-08 20:20 83.15.106.*]

        jestes glupi ze tak sadzisz i co cie to obchodzi kto gdzie i po co jezdzi   odpowiedz »

    • Celnicy świnie!!!!! 

      [2007-06-19 13:21 83.28.56.*]

      myślę, że celnicy powinni trochę na luzie podchodzić do kontroli samochodu, a nie przyjdzie jakiś wariat i zdemaskowuje cały samochód, a przede wszystkim
      młodym osobom   odpowiedz »

      • Celnicy świnie!!!!! 

        [2007-06-19 19:44 83.13.79.*]

        "Wariat jak wariat"ale do naszego TIRA podeszła ukrainka aby jej przewieżć kartonik poprostu za sex,a tuż za nią była tzn.mafia z jednej strony strach przed demolką samochodu,a z drugiej przed pogranicznikami,co Ty na to?   odpowiedz »

        • Celnicy świnie!!!!! 

          [2007-08-30 20:36 83.10.64.*]

          Najpierw określ kto to pogranicznicy, bo na granicy pracuje straż graniczna i celnicy. Naucz się rozróżniać, zanim kogoś obrazisz...Dulka   odpowiedz »

    • ukraina to bezkrolewie 

      [2007-06-28 22:43 83.28.117.*]

      bylem juz trzy razy na ukrainie jak pojechalem z tata i z dziewczyna po raz pierwszy to wlasnym oczom nie wierzylem poprostu dzicz ukrainska. Tam nie ma normalnych ludzi chamy takie ze az sie nie chce wierzyc. Gdzie nie spojrzec to na lapowke czekaja a celnikow ukrainskich to bym roztrzelal. I oni chca mistrzostwa robic i do uni wejsc? Przeciez oni sa 450 lat do tylu,   odpowiedz »

    • hrebenne 

      [2007-06-28 22:56 83.28.117.*]

      najgorsze w tym wszystkim jest to ze nic tym chamom ukrainskim niikt nic nie moze zrobic. tak mysle co by bylo jakby wziasc ze soba jakiegos ukrainskiego dyplomate i przekraczac z nim granice co by wtedy te chmy mowili i ciekawe czy by lapowki chcieli?? ale z drugiej strony polska strona wedlug mnie bardzo bardzo dobrze sie prezentuje mili celnicy nie rzucaja paszportami tak jak te skur..... chmy jedne i nz zego moja dziewczyna sie zawsze brechta maja takie odjechane kumunistyczne czapki z czego sa bardzo dumni (ja uwazam ze to wstyd nosic taki beret) a wie ktos moze po co te debile kaza cb z dachu sciagac? moze mylsa ze porozumiewamy sie ufo??   odpowiedz »

      • hrebenne 

        [2009-09-15 09:27 85.178.143.*]

        co ty tak na tych ukrainskich celikow wyzywaz. Ja daje ci przyklad:granica Niemcy-Polska lata 80 i 90 bylo to samo lapuwki i jeszcze raz lapuwki, ale nie wyzywalam od "polskich hamow". nastepnym razem zastanow sie co piszesz, polski h....   odpowiedz »

    • ukrainskie swinie i chamy!! 

      [2007-06-30 21:47 83.28.131.*]

      dzis pojechalismy na ukraine wyjechalem z domu 0 1 po polnocy( mam do granicy 140 km) na samym wjeździe na polskej stronie kolejka ja pierd..... i jescze wieksza no nic czekalismy ok 3 godzin na przekroczenie granicy polskiej i w koncu prezkroczylismy. podjechalem na parking rozmienilem kase w tym kantorze na granicy ze3by wykupic to ala ubezpieczeniei nic dalej w kolejke tylko teraz do tych matołow ukraincow.czekalismy ok 4 godzin zeby przekroczyc to przeklaeta ukrainska granice i jeszce musialem sie cofac z tej koncowej pograniczowki bo ten celnik cwok ukrainski nie wbil jednej pieczatki. Moja dziewczyna myslalem ze juz wybuchnie taka byl azdenerwowana . no nic pojechalismy do rawy n atarg po buty koszulki itp nastepnie na cpn po paliwo wjechalem na tego klina zeby wiecej weszlo ja do kasy placic a on 5 grywien za klina no mysle zeby cie jasny h..... spalil dalem mu bo nie mialem wyjscia .potem mama poszla kupic cukierkow to jej znowu sprzedac nie chciala bo niby renament miala a przyszedl ukrainiec to mu sprezdala .no ni nic nastepnie do kolejki- i zaczyna sie koszmarte swine brudasy ukraince bez kolejki oczywiscie i podchodzi jakis typ i wola na mnie 5 grywien dla cholakow ze lwowa no i co trzeba dac bo inaczej samochod rozwala. poczekalem jakies 4 godziny i dojechalismy do celnicy tam oczywiscei laoweczki lapoweczki itp za nawet ze samochod brudny byl musialem dac 10 grywien bo puscic nie chcial .i dalej nie chce mi sei opisywac tego ukrainskego syfu po jakis 3 godzinach dojechalem w koncu do polskiej celnicy normalnie szok jacy polscy celnicy mili i wogole szok szok i jeszcz eraz szok to poprostu ludzie z honorem wiedza ze na lubelszczyźnei lekko nie ma i przymykaja nieraz oko ale poprostu jestem bardzo pod wrażeneim polscy celnicy to poprostu ludzie z kultura nie co tamci swineri chamy poprostu bym ich wszystkich roztrzelal polscy celnicy to naprawde ludzie bardzo w porzadku naprawde jak ktos nie wiezry niech sobie pojeczie na ukrainee i sie przekona.i oni chca do uni wejsc i mistrzostw arobic jak oni sa za nami o 345 do tylu a w stosunku do zachodnich panstw to z 900 poprostu tam jest bezkroelwie i tam juz zawsze tak bedzie niestety   odpowiedz »

      • ukrainskie swinie i chamy!! 

        [2007-07-02 14:31 83.238.10.*]

        masz sam odpowiedz: nie jedz tam gdzie stracisz kase i nerwy :)   odpowiedz »

      • ukrainskie swinie i chamy!! 

        [2007-07-05 12:23 83.24.82.*]

        Przejeżdżałem przez tę granicę autem 2 dni temu. Przejazd na Ukrainę zajął ok. 40 minut, za to z powrotem 4 godziny. Nikt ode mnie nie chciał żadnych pieniędzy. Denewowali mnie jednak cwaniacy (głównie Polacy) bardzo "zaprzyjaźnieni" z ukraińskimi pogranicznikami, którzy załatwiali sobie przejazd bez kolejki, przez co inni musieli czekać dłużej. Po stronie polskiej prawie każde auto było dokładnie sprawdzane - dawno czegoś takiego nie widziałem   odpowiedz »

    • ukraina  

      [2007-09-26 19:09 89.77.30.*]

      nie wpuszczajcie tych chamów i dziwek z ukrainy bo niszczą Polske,Polaków a przedewszystkim polską demokracje niech te chamy wiedzą że My jesteśmy w Unii Europejskiej a od stycznia Polska!!!!! będzie granicą Unii Europejskiej i niech burdel robią u siebie a nie w Polsce to są chamy,dziwki i głąby którzy przeszkadzają a ci cwaniacy polacy którzy im pomagają niech spadają
      To jest Unia Europejska i głąby niech nie niszczą polskiej demokracji to są komuniści   odpowiedz »

      • ukraina  

        [2007-11-19 14:29 83.6.94.*]

        chcialam ci chamie odpowiedziec ze polacy nie duzo roznia sie od ukraincow,niestety jestes tak glupi i prosty ze tego nie zauwazasz.a jezeli spotykales tylko ukrainskie dziwki to zastanow sie gdzie chodzisz i w jakim towarzystwie sie obracasz.a kolejki na granicy sa spowodowane wrecz zajeb....tempem wlasnie polskich celnikow mi to oni robia najwiecej burdelu!!!!polska i polacy sami sie niszcxza swoim zlodziejstwem i bezprawiem,naprawde te kraje sa bardzo do siebie podobne,wiem bo mieszkam tam juz pare lat.denerwuja mnie wypowiedzi ktore robia z polski -prawie ameryke.   odpowiedz »

        • ukraina  

          [2009-08-01 20:09 81.15.252.*]

          znam pewna ukrainke. jest ladna i bardzo elegancka. bywa tez czasami chamska. ale i polacy sa niestety chamscy glupi dziwni.popatrzmy najpierw na wlasne wady zasciankowosc a dopiero oceniajmy innych.nie bronie wcale ukraincow.uwazam tylko ze wszedzie nie brakuje chamow dziwek idiotowi itp.i kazdy widzi u kogos pod lasem ale nie u siebie pod nosem.   odpowiedz »

          • ukraina  

            [2010-11-19 11:56 79.163.36.*]

            przyjeżdżaja Tu te wywłoki z ukrainy do naszych burdelów-zarabiać wielkie pieniądze. ukrainców jak mrówków sie zrobiło. wszystko co potrafią to budowy ( mieszkają w tych swoich melowatych dziurach) albo japa, du pa , pi pa . ukraincy są natrętni, pazerni i fałszywi. Czają sie tylko żeby zagarnąc wszystko dla siebie.   odpowiedz »

      • ukraina  

        [2009-11-16 21:43 80.239.242.*]

        Lepsza prorosyjska ukraina niż polska z "unii" czemu w cudzysłowiu? Niemcom nie udało się dwa razy siłą zdobyć europy więc teraz w koalicji zachodniej robią to samo w BIAŁYCH RĘKAWICZKACH...! A dziwki i chamy są wszędzie...to XXI wiek. Podpisano - pogromca mitów   odpowiedz »

    • Hrebenne 

      [2007-10-10 21:20 87.205.242.*]

      Najbardziej wkurw... jest to że celnicy ukrainscy traktóją cie jak śmiecia. A i jeszcze jak nie dasz mafii w łape chociarz 5 chrywni to ci samochód zarąbiom wiem z własnego doświadczenia   odpowiedz »

    • protest 

      [2007-10-12 12:33 83.28.37.*]

      koledzy i koleżanki to co wczoraj się działo to dopiero było coś powód - PROTEST CELNIKÓW fajnie tylko dlaczego do jasnej k..... ja musze stać na tej pie..... ukrainie w środku nocy gdzie z jednej strony mafia, gówniarze a z drugiej przychylni inaczej żołnierze i policia PARANOJA   odpowiedz »

      • protest 

        [2007-11-14 17:07 83.15.106.*]

        Mieszkam w Hrebennym i już dużo razy byłem na ukrainie tam to nic dziwnego tam jest poprostu bezprawie i raczej szybko się nie zmieni   odpowiedz »

      • Swiueta prawda 

        [2007-12-05 19:02 77.112.158.*]

        no niestety tak jest z tymi ukrainskimi celnikami jak nie dasz dyszku to czeka cie CIURMA albo szyby ci powybijaja nieprawdaz   odpowiedz »

        • Swiueta prawda 

          [2008-04-01 23:19 78.131.128.*]

          ja sie nie zdarzylem zeby komus wybili szyby   odpowiedz »

    • no niźli są Ci celnicy... 

      [2007-10-12 21:21 83.28.116.*]

      Hej moi rodzice jeżdżą na UA dopiero jakies 2 miesiące ale z teg oco opowiadaja najgorzej jest tam na przejśćiu granicznym , że ci celnicy i wogóle policja są poprostu łapówkarzami i nawet jak ktos kradłby ci samochód to oni zamiast ci pomóc poprostu śmiali by sie ... Jak można byc taki mcynicznym... Kolejki są strasznie długi... dlugo na nich czekamy kiedyś na przejściu granbicznym w obie strony stali ponad 15 godzin, a na ukrainie nyli na zakupach moze ze 2 godziny n oi poprostu cały dzień przepadl...   odpowiedz »

      • no niźli są Ci celnicy... 

        [2007-10-26 22:53 83.12.214.*]

        moze to o co walcza jest sluszne ale nie kosztem ludzkiego zdrowia stoi sie 15 godz w warunkach urągających istnieniom ludzkim a chodz o brak toale t czy my mamy ciągle ten 3 śwat flora   odpowiedz »

        • no niźli są Ci celnicy... 

          [2007-12-08 20:15 83.15.106.*]

          chyba jestescie smieszni jesli myslicie ze to co robia poscy celnicy jest sluszne   odpowiedz »

          • no niźli są Ci celnicy... 

            [2007-12-31 13:18 83.12.214.*]

            no ostatnio jest kilku macakow nawet men mena maca w kilku miejscach   odpowiedz »

    • Ile teraz się stoi w hrebennym  

      [2007-10-30 20:17 80.52.133.*]

      Możecie mi powiedziec ile teraz się stoi w hrebennym, dlugie są kolejki ??   odpowiedz »

      • Ile teraz się stoi w hrebennym  

        [2007-12-15 23:50 83.18.173.*]

        Ja Wam moge powiedzieć że w Zosinie stoi się po 20 godzin....   odpowiedz »

        • Ile teraz się stoi w hrebennym  

          [2007-12-29 20:21 212.76.37.*]

          słyszałem że samych osobówek jest ok 600 a ciężarówek pewnie więcej kierowcy narzekali że coś ok 30 godz   odpowiedz »

      • Ile teraz się stoi w hrebennym  

        [2008-01-04 22:17 999.999.999.*]

        Kolego kolejek raczej nie ma bo ukraińcom skończyły sie wizy a wiesz ze zazwyczaj było ich 10 razy więcej niz nas. Ostatnio mozna "walnąc" 2 kółeczk a dziennie   odpowiedz »

    • xxx 

      [2007-11-26 13:12 83.3.82.*]

      andzejka powiesilabym za jaja a reszte celnikow sowieckich postawilabym pod siane na rozstrzelanie   odpowiedz »

      • xxxWejście Polski do strefy Shengen 2007-12-21,00:51 

        [2007-12-21 01:04 83.7.42.*]

        Jesteśmy w strefie Shengen.Jaki to będzie miało wpływ na ruch na przejściu granicznym Hrebenne-Rawa Russkaja ??? Czy wogóle ,to blisko 20-to letnie przejście ,przygotowane jest na wzmożony ruch w obie strony. To co widziałem w ubiegłym roku,to chyba nie było tym na co zasługuje właśnie to a nie inne przejście graniczne polsko-ukraińskie. W Hrebennem powinno być reprezentacyjne,godne europejskich standardów,nowoczesne przejście graniczne.Czas ucieka. Trzeba koniecznie wykorzystać szansę dofinansowania z kasy UE !!!   odpowiedz »

      • xxx 

        [2009-03-01 09:30 89.228.23.*]

        ja też   odpowiedz »

    • NA TEMAT PRZEJSCIA!!! 

      [2007-12-03 19:41 83.28.134.*]

      Witam.Ja jak jadę do tych DZIKUSÓW (Ua) to normalnie aż się telepie ze strach.Dlatego że ich nie wyczuje co mogą odwalić tam jest tylko najważniejsza kasa i tyle.Dlaczego tak jest??Czy to się kiedys zmieni?Chyba nikt tego nie wie.No nie powiem kase goscie tam naprawde biora i to rowna nie tylko za fajkie ale rowniez za mieso.Jeszcze do tego stoi sie po ich stronie to jak jedzie lepsza fura to zolnierze malo co sie tam ie poklada odrazu gosc jedzie bez kolejki bo to mafia.Tak naprawde to mi szkoda słow.   odpowiedz »

    • UKRAINSKI CZARNUCH ANDRZEJ TO HAM I ZŁODZIEJ 

      [2007-12-11 00:16 999.999.999.*]

      kilka dni temu pojechaliśmy z rodziną na zakupy do rawy ruskiejpomijając długie kolejki na powrocie na ukrainskiej celni podszedł ukrainski czarnuch andrzej i zaczą wyłudzać od wszystkich polakuw łapuwki strasząc zabraniem samochodulub deportem i zamknięciem do więzienia ten cham czuje się jak by to było jego prywatne przejscie chodzi pijany i zabiera co mu się jawnie podoba z samochoduto nie jest celnik to złodziej i wyłudzacz pieniędzy?   odpowiedz »

      • UKRAINSKI CZARNUCH ANDRZEJ TO HAM I ZŁODZIEJ 

        [2007-12-19 20:08 83.28.115.*]

        to jest debi... nigdy takiego hama nie widzialem masz racje >>>>>>>   odpowiedz »

        • UKRAINSKI CZARNUCH ANDRZEJ TO HAM I ZŁODZIEJ 

          [2007-12-20 20:43 195.245.217.*]

          Najserdeczniejsze życzenia
          szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia
          oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w nadchodzącym roku
          wraz z podziękowaniami za dotychczasową współpracę
          składa
          w imieniu wszystkich pracowników firmy Sunmedia
          UKRAINSKI CZARNUCH ANDRZEJ   odpowiedz »

          • UKRAINSKI CZARNUCH ANDRZEJ TO HAM I ZŁODZIEJ 

            [2008-12-08 14:30 83.15.0.*]

            rikoszetem go poczestowac albo cyjankiem   odpowiedz »

    • Nowe przejście graniczne w Hrebennem 

      [2007-12-28 23:00 80.52.133.*]

      Witam wszystkich, chciałem się zapytac czy coś się zmieniło po 21 grudnia na przejsciu w hrebennym tnz czy kolejki się zmniejszyły ?? Bo ja to przed samymi świetami stałem 24h :) POZDRAWIAM WSZYSTKICH SZCZEŚLIWEGO NOWEGO ROKU ZYCZE   odpowiedz »

    • Hrebenne 

      [2008-01-02 18:59 89.228.21.*]

      We wszystkich komentarzach jest tylko narzekanie jakie to złodziejstwo i łapownictwo na Ukrainie, że chamy, brudasy, mafia, kolejki po 12 godzin, że strach tam jechać, że oni 200 lat za murzynami itd itd.....

      I teraz pytanie do tych wszystkich którzy tak narzekają.....
      TO PO CO CAŁY CZAS TAM JEŹDZICIE?
      Jak wam tak źle to zostańcie w domu i znajdźcie sobie normalną robotę a nie zajmujecie sie przemytem.   odpowiedz »

      • Hrebenne 

        [2008-01-16 10:41 83.28.140.*]

        hej ja tez jezdze jest zle ale nic nie poradzimy trzeba z czegoś żyć   odpowiedz »

      • Hrebenne 

        [2008-07-11 14:05 77.114.176.*]

        bo tu chodzi downie o kase!!!!!nigdzie tyle nie zarobi!   odpowiedz »

    • Co się dzieje na przejsciu ,wybieram się nad ranem  

      [2008-01-23 20:28 83.15.4.*]

      Czy Polscy celnicy nadal strajkują i czy jest to odczuwalne dla potencjalnych przemytnikow.   odpowiedz »

      • Co się dzieje na przejsciu ,wybieram się nad ranem  

        [2008-01-24 17:24 83.28.102.*]

        na granicy tragedia,straszne kolejki,celnicy strajkują,drogi nie przejezdne bo kierowcy tirów też strajkują,mieszkam nie cały kilometr od przejścia i nie chętnie jeżdze na ukraine i bardzo rzadko!!!   odpowiedz »

    • Granica 

      [2008-01-23 22:47 83.14.89.*]

      No ja też jażdże na Ukrainę i to co robią ci celnicy to jest karalne tylko że ja jestem niepełno letni a ojciec się boi żeby to gdzieś zgłosić bo ci mafiozy itp za 5msc skączę 18 lat i prawko będe miał i pojade z kumplami kilkoma i tak tej mafi dupy skopiemy że im się odechce niszczenia samochodów

      Piszcie wszyscy którzy jeżdżą na Ukraine to piszcie na gg 1592542   odpowiedz »

      • Granica 

        [2008-05-30 13:20 83.12.50.*]

        hłopcze tam nie ma prawa oni mogą robić co chcą i możesz im naskoczyc i nie ryzykuj połamią cie samochód rozpierdolą i po co ci ta bida   odpowiedz »

      • Granica 

        [2008-10-14 07:19 195.189.143.*]

        Chłopie chyba masz nie rowno pod sufitem ja Ty chcesz na kopac ukraińskiej mafi oni Cie zakopia żywcem!!   odpowiedz »

    • Ach ta granica 

      [2008-01-31 14:59 83.14.89.*]

      Zaglądajcie na tą strone i piszcie o kolejkach itp   odpowiedz »

      • Ach ta granica 

        [2008-02-01 14:15 83.14.89.*]

        http://www.granica.darmowefora.pl/   odpowiedz »

    • fajki z ukrainy 

      [2008-02-14 17:56 83.20.15.*]

      szukam dostawcy fajek ukrainskich,jestem z zachodniej Polski interesuja mnie tylko wieksze ilosci tomekked@gmail.com   odpowiedz »

      • fajki z ukrainy 

        [2008-03-21 14:30 83.14.205.*]

        Witam w jakiej cenie miały by być te fajki, i jak często i w jakich ilościach pan by je zabierał.   odpowiedz »

    • MANDATY 

      [2008-03-14 16:20 999.999.999.*]

      WITAM WSZYSTKICH W TEMACIE mam do was pytanie dostałem dwa razy mandat za fajki jeden za 11 karton a drugi za 18 karton i niewiem właśnie bo różnie ludzie mówią jedni mówią że to na rejestracje a inni że nawet jak drugim autem pojade to będą widziec w komputerze że mandat miałem!! -----------------JAK TO Z TYM JEST------------------

      DZIEKI Z GóRY   odpowiedz »

      • MANDATY 

        [2008-05-30 13:15 83.12.50.*]

        NIe idzie to na rejestracje tylko na twój pesel   odpowiedz »

    • pytanie. 

      [2008-04-28 14:36 213.199.253.*]

      Waznosc mojego paszportu skonczyla sie w styczniu.Da sie wiechac na Ukraine?   odpowiedz »

      • pytanie. 

        [2009-09-11 23:48 89.229.225.*]

        otrzymam paszport 25 września cz 30 września mogę wjechać na ukrainę?   odpowiedz »

    • Ukraina to kurwa złodzieje a mafiosci już kurwa poginą!!! 

      [2008-04-28 18:42 83.28.41.*]

      Ostatnio wybrałem się na Ukrainę. Pojechałem do hurtowni odeszłem od samochodu zaledwiem 200 m. Odwracam się a w moim aucie siedzi już 2 mafiostów to podeszłem pytam się oc jest a jeden domnie z nożem wyskoczyl do bicia to rozjebał mi rękę wzdłuż jeden z nich uciekl a temu drugiemu zlamalem reke musialem przez las biegnac do glowniej zeby mnie ktos zabral do szpitala niepodaruje im skurywynom tego jeszcze sie tam przejade pogina skurwiele!!!   odpowiedz »

    • Nowe przejście graniczne w Hrebennem 

      [2008-10-04 01:02 83.7.26.*]

      Ja myśle żę tak celnik też czlowiek i jak byś był na jego miejscu też byś mial to w dupie czy jest kolejka czy nie ale PROSZE panów oraz panie celniczki o powstrzymanie chamskich i grożnych odzywek jak ktoś (choć przemytnik) jest miły bo to różnie w zyciu bywa czasem moze sie komós noga powiniąć.
      Ja sam jeżdże juz kilka lat i moje stwierdzenie wewnętrzne jest takie jesli nie umiesz rozmawiać z Ukraincami to nie jedz oszczedz sobie nerwow.A polacy czasami są jeszcze gorsi niz ukraincy choc za nimi nie stoje. Do XXX pytanie Czemu choć wiecie ze dzięki nam i tym fajkom macie prace oraz płace to traktujecie nas wielo letnich przemy7ciorow jak szmaty ja nie rozumiem tego bo ja np. jestem przemytnikiem bo nic innego mi nie mozna robic gdyż jestem karany i gdzie złoże podanie z tamtat mnie wyzucaja wiec ja jestem skazany a mandatow już mam na ok 10000 z czego jeszcze 2000 nie płacone ale nie moge zabierac chleba zonie i córce a ja dla nich jestem gotow zrobic wszystko bo jak umre czy mnie zamkna to zawsze mogą liczyć na panstwo Polskie prawda   odpowiedz »

      • Nowe przejście graniczne w Hrebennem 

        [2008-10-15 22:30 83.28.0.*]

        koles dzieki wam jak juz cos to mamy wiecej kłopotow-nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego.jak by was nie było to też mielibysmy prace!!!   odpowiedz »

        • Nowe przejście graniczne w Hrebennem 

          [2010-03-16 11:37 213.238.75.*]

          vvvv   odpowiedz »

    •  

      [2008-10-15 22:33 83.28.0.*]

        odpowiedz »

    •  

      [2010-04-18 00:57 188.146.154.*]

      N1czego nie rozumiem , co mówi Twój ! Przyjaciel ! Kolega? Już chyba nie pojmę ? ... Twój kumpel ! ... Czekaj na mnie w niebie . ..., ... Może Pan B. mnie odmłodzi ? Bogdan.   odpowiedz »

    •  

      [2010-06-21 10:48 79.188.135.*]

      Witam wszystkich. Mam pytanie. Otóz w zimie tego roku odebrało mi chyba rozumek i przyjełam za swojego chłopaka mandat za przemyt papierosów ok 800 pln. Chciałabym bardzo dostać sie do służb mundurowych( Straż Graniczna) ale słyszałam że mając ten mandat na koncie nie mam najmniejszych szans:( Zadzwoniłam do Izby Celnej w Białej i tam Pani oświadczyła mi że niektórzy z mandatami sie dostają i że sądownie moge probowac udowodnic że ten mandat tak naprawde nie należał do mnie i to nie ja przemycałam papierosy. Złozyłam juz papiery na studia ukierunkowane na ta Służbę i wszystko mogę przegrać przez brak myślenia... Prosze kto ma szeroka wiedze na ten temat piszcie na gg 23158100 Dzieki z góry. Bardzo mi zależy na poważnej konsultacji.   odpowiedz »

    • nowe przejście Hrebenne 

      [2010-09-05 20:27 217.98.61.*]

      mi się bardziej podobało stare przejście.Były lepsze klimaty.Przestałam jezdzić odkąd jest nowe przejście.Pozdrawiam Tomaszowiaków a szczególnie Wojtka służbę celną SKÓRĘ,Marcina K!Renia   odpowiedz »

    •  

      [2010-11-18 16:40 83.18.173.*]

      Hrebenne to burdel na kółkach tak było i bendzie   odpowiedz »

    •  

      [2010-12-07 23:53 89.73.202.*]

      Witam wszytskich, proszę o informację ile się czeka w Hrebennem w grudniu. Planuję z dziewczyną wypad do Lwowa 17 grudnia w piątek i powrót w niedzielę. BARDZO SERDECZNIE PROSZĘ O INFORMACJĘ   odpowiedz »

    •  

      [2011-02-27 15:59 83.27.249.*]

        odpowiedz »

    • koszmar z Hrebennego  

      [2011-05-02 18:10 80.53.244.*]

      To co nas spotkało tydzień przed świętami na przejściu granicznym w Hrebennym jest po prostu karygodne. Dojechaliśmy w sobotę ok godz 17, kolejka oczekujących była do samego skrzyżowania, gdzieś ok 4 km. ale szła dosyć sprawnie bo wzdłuż pomalutku przejeżdżał patrol policji. Patrol odjechał i już nikt nie interesował się oczekującymi a tu do naszego samochodu podszedł młody polak proponując że jak zapłacimy 150 zł to bardzo szybko tą kolejkę opuścimy, bo "oni" tu pracują i wszystko załatwią. A jak nie, to będziemy stać tu do samego rana. Nie zgodziliśmy się na tą propozycję a potem obserwowaliśmy jak grupa Ukraińców blokowała dojazd do przejścia swoimi samochodami robiąc miedzy swoimi autami "dziuple" w które wjeżdżały samochody tych, których kierowcy zapłacili haracz i bardzo szybko mogli dojechać do przejścia. Nikt nie reaguje na to, co się dzieje. W ciągu kilku godzin "opłatę" pobrano od bardzo wielu kierowców. Nie wierzę, że nie wie o tym procederze Policja i Straż Graniczna. Nie wierzę, że ci ludzie są anonimowi. Czują się oni tam tak pewnie i są ze sobą tak zaprzyjaźnieni, widać że to trwa już od dawna. Zadaję pytania: dlaczego patrol policji, który przejechał koło oczekujących po godz 16 nie pokazał się już po zmroku, dlaczego polskie władze na polskiej ziemi tolerują takie bandyckie metody, dlaczego Straż Graniczna nie reaguje na te praktyki ? Dlaczego banda cwaniaków bezkarnie okrada ludzi którzy stoją w kolejce ?   odpowiedz »

    •  

      [2011-08-19 09:39 83.26.110.*]

      w hrebennym działa mafia polsko ukrainska   odpowiedz »

    •  

      [2011-08-19 09:40 83.26.110.*]

      w hrebennym działa mafia polsko ukrainska   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję