TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Europejskie miasta i regiony promują się w Krakowie!

Kraków reklamuje się w Europie, a Europa w Krakowie. Na ulicach najpopularniejszego pod względem turystycznym miasta polski przybywa reklam - Berlina, Cypru, Szwajcarii, Turcji, Malty, włoskich Alp, Tyrolu, czeskich, a nawet ukraińskich uzdrowisk.


Co krok Krakowianie napotykają na elementy intensywnych kampanii reklamowych europejskich miast i regionów. Hasła "Magiczna zima w Berlinie! Fascynacje, atrakcje, zabawa!", "Cypr. Zrelaksuj się na wyspie, gdzie sezon trwa cały rok" - to tylko niektóre z przykładów właśnie trwających w stolicy Małopolski akcji. Dotychczas to Kraków zabiegał o reklamę poza granicami kraju, teraz coraz więcej miast i regionów zabiega o reklamę w Krakowie.

Tu warto się pokazać

- Kraków stał się atrakcyjnym rynkiem dla turystycznej reklamy nie tylko z powodu swego 800-tysięcznego zaludnienia, ale przede wszystkim ze względu na prognozowaną 10-milionowej rzeszę turystów w tym roku i 15-milionową w przyszłym - uważa Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta miasta ds. turystyki.

Witold Bartoszewicz, kierownik Zakładu Badań Statystycznych Instytutu Turystyki w Warszawie uważa, iż Kraków jest doskonałym miejscem na reklamy miast i regionów - przekaz reklamy prezentowany w nim trafia do 3 grup docelowych: mieszkańców, biznesmenów i przede wszystkim turystów. Dzieje się tak dlatego, iż miasto to jest żelaznym punktem wycieczki zarówno cudzoziemców, jak i Polaków.

Kto reklamuje się w Krakowie?

W ciągu ostatnich miesięcy w Krakowie pojawiło się wiele billboardó, promujących poszczególne produkty turystyczne.

Krakowski odział AMS wylicza, iż z usług reklamowych korzystają m.in. włoski region Molise ("Molise - region do odkrycia"), Cypryjska Organizacja Turystyki, Konsulat Generalny Turcji, rządowa agencja Czech Tourism oraz biuro promocji Majorki i Minorki (kampania promująca brand Illes Balears). - Były tu również prowadzone kampanie Węgier, ambasad (np. Danii, Norwegii - przyp. red.), szwajcarskich, włoskich i austriackich regionów górskich.

Inny gracz na outdoorowym rynku, Stroer prowadzi w Krakowie intensywną kampanię billboardową Berlina, i wciąż zachęca też do odwiedzin Cypru oraz Turcji.

Dlaczego Kraków?

Obecności w Krakowie turystów, jak reklam związanych z turystką sprzyja coraz gęstsza (i coraz bardziej rozwijająca się) siatka tanich połączeń.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kraków Małopolska reklama produktów turystycznych grupa docelowa turystyka dorby koncept odpowiednia grupa docelowa prognozy reklamy miast europejskie regiony turystyczne w krakowie miasta turystyczny region




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję