Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Amadeus Extreme Search - nowe rozwiązania
Amadeus Extreme Search zmienia sposób obsługi klientów za pośrednictwem Internetu i biur podróży natomiast Amadeus Affinity Shopper to rozwiązanie w branży turystycznej, wyznaczające standardy sprzedaży dla klientów portali linii lotniczych.
Koncepcja Amadeus Extreme Search (dostępna dla klientów Traveltainment1 na terenie Europy) umożliwia klientom zainteresowanym ofertami pakietów podróżnych zadawanie otwartych pytań typu "Gdzie mogę polecieć?, Co mogę robić?, Ile chcę wydać?" w czasie rzeczywistym. Klienci otrzymują na tej samej stronie przeglądarki propozycje, które ułatwiają im selekcję i wybór. Nie muszą przy tym podawać miasta docelowego ani konkretnej daty, chyba że już znają cel swojej podróży.
Amadeus Affinity Shopper to narzędzie w branży turystycznej, wykorzystujące wspominaną koncepcję na portalach linii lotniczych. Rozwiązanie pozwala klientom wyszukiwać oferty podróży na portalach linii lotniczych według ustalanych przez nich parametrów. Narzędzie zostało zaprezentowane 17 listopada br. podczas konferencji PhoCusWright w Orlando, USA.
W pierwszym kwartale 2010 roku firma Amadeus będzie kontynuować wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań na rynek, opartych na rozszerzonym mechanizmie Extreme Search, przeznaczonych dla internetowych biur podróży.
- Koncepcja Extreme Search, stanowiąca podstawę rozwiązania Amadeus Affinity Shopper, pozwala klientom linii lotniczych wyszukiwać połączenia według budżetu, typu aktywności lub regionu geograficznego. Wszystkie opcje wyboru dostępne na jednej stronie, umożliwiają klientom natychmiastowe uzyskanie konkretnych informacji - mówi Denis Lacroix, wiceprezes ds. sprzedaży i platform handlu elektronicznego w firmie Amadeus. - Amadeus Affinity Shopper burzy tradycyjną koncepcję obsługi klienta stosowaną na portalach linii lotniczych, która zazwyczaj wymaga od klientów wyszukiwania połączeń w oparciu o znane punkty docelowe i określone daty podróży. Dodatkowo, z Amadeus Extreme Search proces dokonywania zakupów jest ściśle zintegrowany z obsługą rezerwacji, dzięki czemu podróżny może kupić wybrane połączenie na tej samej stronie internetowej - dodaje.
Podejście to znacznie upraszcza proces dokonywania zakupów online, dzięki umożliwieniu podróżnym wyszukiwania połączeń w sposób intuicyjny i zgodny z ich potrzebami. Mogą oni szybko wyszukać propozycje, co pozwala znacznie skrócić czas planowania i rezerwacji wycieczek. Z kolei sprzedawcy ofert podróży mogą przyciągnąć uwagę klientów już od momentu sprawdzania połączeń oraz zachęcać ich do zarezerwowania biletu, co pozwala na zwiększenie ich udziału w rynku.
- Amadeus Affinity Shopper oferuje naszym klientom więcej opcji, z których mogą korzystać na naszym portalu, pełniącym rolę "placu zabaw dla podróżnych". Użytkownicy mogą sprawdzać połączenia, określając to, co chcieliby robić podczas podróży - mówi Marcus Casey, dyrektor ds. handlu elektronicznego i rozwiązań mobilnych w pasażerskich liniach lotniczych Lufthansa, który przeprowadził pilotaż rozwiązania. - Nasi klienci mogą wyszukiwać takie połączenia, które pozwolą im na "spędzenie wakacji na europejskiej plaży, z uwzględnieniem konkretnego budżetu". Mogą również skonfigurować całkowicie otwarte wyszukiwanie "wakacji za mniej niż 700 USD za osobę". Możliwość zachęcania podróżnych do wyszukiwania połączeń w prosty i szybki sposób, na podstawie konkretnych danych, daje nam znaczną przewagę nad konkurencją - dodaje.
- Obecnie istniejące mechanizmy wyszukiwania nie są zgodne ze sposobem myślenia ludzi - zauważa Denis Lacroix. - Bardzo często podróżni nie wiedzą, czego tak naprawdę chcą, a nawet jeśli wiedzą, chcą porównać różne możliwości i oferty. Badanie przeprowadzone na potrzeby naszego działu, zajmującego się rozwiązaniami technologicznymi dla sektora turystycznego dowodzi, że przed rozpoczęciem wyszukiwania aż 70% wczasowiczów nie ma konkretnie sprecyzowanego miejsca, do którego chciałoby polecieć. Nowa technologia wyszukiwania ofert wprowadzona przez Amadeus odzwierciedla sposób, w jaki klienci chcieliby wyszukiwać i kupować wycieczki.
Koncepcja Extreme Search firmy Amadeus opiera się na takich podstawowych wartościach, jak innowacyjność, inspiracja, interakcja, przejrzystość, wysoka jakość danych i wyjątkowa szybkość. Technologia stanowiąca podstawę rozwiązania może przetwarzać miliardy ofert w około 30 milisekund. Funkcje wyszukiwania, takie jak widok kalendarza, cennik i cel podróży, możliwości spędzania czasu (plaża, przygody, kultura) i widoki map, dostępne są na jednej stronie.
- Ułatwiając podróżnym korzystanie z natłoku informacji dostępnych w Internecie, pomagamy całej branży turystycznej zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów. Możemy również pomóc podmiotom sprzedającym wycieczki, na przykład liniom lotniczym lub biurom podróży, promować konkretne miejsca podróży i oferować produkty uzupełniające - mówi Denis Lacroix.
Narzędzie Amadeus Extreme Search będzie nadal ewoluować w oparciu o najnowszą platformę Amadeus Massive Computational Platform.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Jak miał wyglądać zamach, który spowodował paraliż europejskich lotnisk
Rosyjska przewodniczka zgubiła własną matkę
Włochy: tłumy turystów na jarmarku z okazji święta Trzech Króli
W Jemenie porwano dwóch europejskich turystów!
Promocyjny weekend dla turystów: "Poznań za pół ceny! Nie do wiary!"
Aż 16 chętnych zgłosiło się do konkursu na prezesa MPL Kraków-Balice
Nowelizacja przepisów dotyczących komputerowej rezerwacji w transporcie lotniczym
Były minister gospodarki krytykuje pomysł połączenia PAIiIZ z POT!
Muzeobranie - nietypowe zwiedzanie Małopolski
Pijany kierowca autokaru wycieczki szkolnej
Majorka - ciekawe miejsca, SKAŁY DO SKAKANIA