Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
"Marka Wysokiej Reputacji" dla LOT-u
W badaniu PremiumBrand 2006 LOT nagrodzono "Marką Wysokiej Reputacji", co oznacza, że ankietowana grupa klientów była zadowolona z świadoczonych przez linię usług. Leszek Chorzewski, dyrektor Biura Komunikacji i PR w PLL LOT stwierdza, iż jest do dla LOT-u niesamowite i prestiżowe wyróżnienie, które mobilizuje do dalszej pracy. Bycie w gronie najlepiej ocenianych polskich marek jest nie lada wyczynem.
W PremiumBrand 2006 brało udział 1500 osób, które miały za zadanie ocenić polskie marki pod kątem oferty, prestiżu, popularności, zaufania oraz tzw. referencji, czyli gotowości do polecenia marki innym osobom. Za przeprowadzenie badań był odpowiedzialny instytut Millward Brown SMG/KRC a za metodologię firma Maison Consulting. W lipcowym wydaniu Forbes znajdziemy spis najlepszych marek. Dodatkowe informacje znajdują się na stronie : www.premiumbrand.pl .
LOT na polskim rynku egzystuje już od 77 lat. Powstał 1 stycznia 1929 roku i jest zdecydowanie jedną z najstarszych linii na świecie. Jest linią średniej wielkości, posiada dość młodą flotę a w 2008 roku jako pierwsza w Europie wprowadzi do użytku samolot B787 Dreamliner.
LOT nadal jest najbardziej znaczącą linią na polskim rynku lotniczym, zwycięża nawet z przewoźnikami niskokosztowymi a od 2005 roku z jego usług skorzystało ponad 3,5 mln osób.
LOT od 8 lat uważany jest przez Business Traveller za najlepszą linię w Europie Środkowo-Wschodniej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
AmRest: spadek zysku netto o 6%
Podziemna trasa w Krzemionkach
Olsztyn: szczątki Kopernika atrakcją
Forbes: lista 10 najdroższych apartamentów świata
Amadeus Polska Online Help - pomoc online dla pracowników biur podróży
Umowa na rozbudowę Okęcia podpisana
Atrakcje na dolnymśląsku (4] osoby)
GFK Polonia: polska gastronomia rośnie w siłę
Wietnam: bezpański Boeing stoi na lotnisku w Hanoi
Rozpoczęto budowę Muzeum Historii Żydów Polskich
Szwedzi zwiedzają polskie wybrzeże ze Stena Line
Certyfikat Lotniska Użytku Publicznego dla Jasionki!
Postawiono kolejne zarzuty winnym katastrofy autokarowej pod Jeżewem
Jezioro Świteź - limity dla turystów
Nowy system rezerwacyjny biura Sopol
Zniżki na Kasprowy - dla pielgrzymów nawet 50%
Egipt: wypadek autokaru z polskimi turystami
Restauracja Wook liderem konkursu "Najlepsze Wnętrze Roku 2005"
Czy ktoś korzystał z usług biura OSKAR z Poznania?