TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Amadeus Polska Online Help - pomoc online dla pracowników biur podróży

Amadeus wprowadził na polski rynek nowe rozwiązanie Amadeus Polska Online Help - pomoc online dla pracowników biur podróży korzystających z systemu Amadeus.


Produkt jest dostępny bezpłatnie dla pracowników biur podróży, mających dostęp do eXtranetu Amadeus.

Amadeus Polska Online Help posiada interfejs w języku polskim i stanowi dodatkową pomoc w codziennej obsłudze klienta i pracy konsultantów biur podróży związanej z wyborem, doradztwem i sprzedażą biletów lotniczych oraz ofert turystycznych. W bazie informacji znajduje się obszerna lista wprowadzeń i opcji, które są dostępne w systemie w metodzie cryptic.

- Aplikacja Amadeus Polska Online Help oferuje pracownikom biur podróży łatwy dostęp do informacji oraz usprawnia korzystanie z naszego systemu. Rozwiązanie pomaga konsultantowi między innymi w procesie sprzedaży i dostosowaniu oferty do indywidualnych potrzeb klienta. Dostępne opcje i kryteria wyszukiwania umożliwiają sprawne porównanie różnych ofert dostawców usług turystycznych, uwzględniając przy tym wymagania klienta - powiedział Ireneusz Marganiec, prezes Amadeus Polska.

Aplikacja podzielona została na różne obszary funkcjonalne, wymienione w spisie treści na stronie głównej. Uwzględniono tutaj m.in. opcje do tworzenia, zarządzania i modyfikowania profili klientów oraz wprowadzenia systemowe wraz z przykładami, umożliwiające dokonywanie rezerwacji lotów, hoteli, samochodów oraz innych usług turystycznych. Obszerny wybór z listy wprowadzeń systemowych sprawia, że pracownik biura podróży w szybki i prosty sposób ma dostęp do informacji.

Wprowadzenie tego rodzaju rozwiązania umożliwia użytkownikowi dostęp do interesujących go informacji, bez konieczności kontaktu z Amadeus HelpDesk. Produkt dostępny jest 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Dostęp do aplikacji możliwy poprzez zalogowanie do eXtranetu Amadeus.

- Współpraca z biurami podróży jest dla nas niezwykle istotna, dlatego staramy się dostarczać nowe rozwiązania, by spełniły one oczekiwania naszych klientów oraz zapewniły im najwyższą jakość usług. Amadeus Polska Online Help umożliwi pracownikom biur podróży łatwy dostęp do informacji oraz pomoże znaleźć i dostarczyć konkretne usługi dla osób podróżujących. Mamy nadzieję, że szybki dostęp do danych znacząco wpłynie na powiększenie sprzedaży usług współpracujących z nami biur podróży" - dodaje Ireneusz Marganiec.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Amadeus Polska Online Help pomoc online dla pracowników biur podróży eXtranet obsługa klienta nowość Ireneusz Marganiec




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję