Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Amadeus Polska Online Help - pomoc online dla pracowników biur podróży
Amadeus wprowadził na polski rynek nowe rozwiązanie Amadeus Polska Online Help - pomoc online dla pracowników biur podróży korzystających z systemu Amadeus.
Produkt jest dostępny bezpłatnie dla pracowników biur podróży, mających dostęp do eXtranetu Amadeus.
Amadeus Polska Online Help posiada interfejs w języku polskim i stanowi dodatkową pomoc w codziennej obsłudze klienta i pracy konsultantów biur podróży związanej z wyborem, doradztwem i sprzedażą biletów lotniczych oraz ofert turystycznych. W bazie informacji znajduje się obszerna lista wprowadzeń i opcji, które są dostępne w systemie w metodzie cryptic.
- Aplikacja Amadeus Polska Online Help oferuje pracownikom biur podróży łatwy dostęp do informacji oraz usprawnia korzystanie z naszego systemu. Rozwiązanie pomaga konsultantowi między innymi w procesie sprzedaży i dostosowaniu oferty do indywidualnych potrzeb klienta. Dostępne opcje i kryteria wyszukiwania umożliwiają sprawne porównanie różnych ofert dostawców usług turystycznych, uwzględniając przy tym wymagania klienta - powiedział Ireneusz Marganiec, prezes Amadeus Polska.
Aplikacja podzielona została na różne obszary funkcjonalne, wymienione w spisie treści na stronie głównej. Uwzględniono tutaj m.in. opcje do tworzenia, zarządzania i modyfikowania profili klientów oraz wprowadzenia systemowe wraz z przykładami, umożliwiające dokonywanie rezerwacji lotów, hoteli, samochodów oraz innych usług turystycznych. Obszerny wybór z listy wprowadzeń systemowych sprawia, że pracownik biura podróży w szybki i prosty sposób ma dostęp do informacji.
Wprowadzenie tego rodzaju rozwiązania umożliwia użytkownikowi dostęp do interesujących go informacji, bez konieczności kontaktu z Amadeus HelpDesk. Produkt dostępny jest 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Dostęp do aplikacji możliwy poprzez zalogowanie do eXtranetu Amadeus.
- Współpraca z biurami podróży jest dla nas niezwykle istotna, dlatego staramy się dostarczać nowe rozwiązania, by spełniły one oczekiwania naszych klientów oraz zapewniły im najwyższą jakość usług. Amadeus Polska Online Help umożliwi pracownikom biur podróży łatwy dostęp do informacji oraz pomoże znaleźć i dostarczyć konkretne usługi dla osób podróżujących. Mamy nadzieję, że szybki dostęp do danych znacząco wpłynie na powiększenie sprzedaży usług współpracujących z nami biur podróży" - dodaje Ireneusz Marganiec.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Szwedzi zwiedzają polskie wybrzeże ze Stena Line
Certyfikat Lotniska Użytku Publicznego dla Jasionki!
Postawiono kolejne zarzuty winnym katastrofy autokarowej pod Jeżewem
Air France: stewardesa okradała śpiących pasażerów
Turystyka na terenie Polski Wschodniej
Krakowski Wawel został wzbogacony w nową iluminację świetlną
Kielce ogłosiły konkurs na koncepcję architektoniczną lotniska w Obicach
Spotkania branżowe: 20.09 Gdańsk, 21.09 Warszawa, 22.09 Kraków
Egipt: wypadek autokaru z polskimi turystami
Restauracja Wook liderem konkursu "Najlepsze Wnętrze Roku 2005"
Turcja: rekordowe wyniki turystyki przyjazdowej
W Jemenie uprowadzono zagranicznych turystów
Lotnisko w Pyrzowicach ułatwia latanie niepełnosprawnym
Dokąd polecimy na Boże Narodzenie?
Wielka Brytania ma najwięcej popularnych darmowych atrakcji turystycznych