TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Są pieniądze na promocję turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza

Gdańska Organizacja Turystyczna otrzymała fundusze unijne na kampanię promocyjną turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza.


W dniu 30 lipca 2009 r. odbyło się uroczyste podpisanie umowy o dofinansowanie projektu. Pieniądze pochodzą z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP), Oś priorytetowa 6 - Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 - Promocja i informacja turystyczna.

Przedmiotem projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" jest kompleksowa kampania promocyjna turystyki biznesowej na krajowym i zagranicznym rynku turystycznym. Jej efektem ma być wzmocnienie marki i wizerunku Gdańska i Pomorza jako celu turystyki biznesowej.

Całkowita wartość projektu to 2 958 393,00 zł. Wysokość dofinansowania z funduszy unijnych - 2 082 820,00 zł. Projekt planowany jest na 3 lata - do końca 2011 roku.

W ramach projektu realizowane będą następujące działania:
- wykonanie portalu informacyjnego o turystyce biznesowej,
- opracowanie materiałów promocyjnych - katalogu obiektów konferencyjnych, folderu, filmu reklamowego i prezentacji multimedialnej oraz innych materiałów promocyjnych,
- przeprowadzenie badań dotyczących dynamiki turystyki biznesowej w regionie pomorskim w latach 2009 - 2011,
- udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej (m. in. we Frankfurcie IMEX, w Barcelonie EIBTM, w Brukseli EMIF oraz Londynie CONFEX) oraz zakup stoiska targowego,
- organizacja cyklu podróży studyjnych dla branżowych dziennikarzy zagranicznych i biur podróży,
- promocja oferty regionu w międzynarodowej prasie (CIM, CAT Publications, wydawnictwa targowe, Bedouk, MICE Poland) i Internecie,
- organizacja cyklu szkoleń dla branży turystycznej pt. "Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych",
- utworzenie i promocja produktów turystyki biznesowej
- udział w międzynarodowych sieciach współpracy - ICCA (International Congress & Convention Association) i MPI (Meeting Professionals International).

Podmiotem odpowiedzialnym za realizację przedsięwzięcia jest wyodrębniona komórka GOT - Gdańsk Convention Bureau, która zgodnie z porozumieniem zawartym między GOT a Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jako jedyna zajmuje się promocją Gdańska i całego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja turystyki biznesowej Gdańska Pomorza turystyka biznesowa w gdańsku Pomorzu kongresy konferencje spotkania biznesowe biznesmeni dofinansowanie z Unii




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję