Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Są pieniądze na promocję turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza
Gdańska Organizacja Turystyczna otrzymała fundusze unijne na kampanię promocyjną turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza.
W dniu 30 lipca 2009 r. odbyło się uroczyste podpisanie umowy o dofinansowanie projektu. Pieniądze pochodzą z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP), Oś priorytetowa 6 - Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 - Promocja i informacja turystyczna.
Przedmiotem projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" jest kompleksowa kampania promocyjna turystyki biznesowej na krajowym i zagranicznym rynku turystycznym. Jej efektem ma być wzmocnienie marki i wizerunku Gdańska i Pomorza jako celu turystyki biznesowej.
Całkowita wartość projektu to 2 958 393,00 zł. Wysokość dofinansowania z funduszy unijnych - 2 082 820,00 zł. Projekt planowany jest na 3 lata - do końca 2011 roku.
W ramach projektu realizowane będą następujące działania:
- wykonanie portalu informacyjnego o turystyce biznesowej,
- opracowanie materiałów promocyjnych - katalogu obiektów konferencyjnych, folderu, filmu reklamowego i prezentacji multimedialnej oraz innych materiałów promocyjnych,
- przeprowadzenie badań dotyczących dynamiki turystyki biznesowej w regionie pomorskim w latach 2009 - 2011,
- udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej (m. in. we Frankfurcie IMEX, w Barcelonie EIBTM, w Brukseli EMIF oraz Londynie CONFEX) oraz zakup stoiska targowego,
- organizacja cyklu podróży studyjnych dla branżowych dziennikarzy zagranicznych i biur podróży,
- promocja oferty regionu w międzynarodowej prasie (CIM, CAT Publications, wydawnictwa targowe, Bedouk, MICE Poland) i Internecie,
- organizacja cyklu szkoleń dla branży turystycznej pt. "Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych",
- utworzenie i promocja produktów turystyki biznesowej
- udział w międzynarodowych sieciach współpracy - ICCA (International Congress & Convention Association) i MPI (Meeting Professionals International).
Podmiotem odpowiedzialnym za realizację przedsięwzięcia jest wyodrębniona komórka GOT - Gdańsk Convention Bureau, która zgodnie z porozumieniem zawartym między GOT a Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jako jedyna zajmuje się promocją Gdańska i całego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Małopolska zarobiła na turystyce więcej niż przed
Branża piwowarska liczy na
Dział hotele, pensjonaty:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Turcja chwali się wynikami za 2023
Rekompensaty dla pasażerów linii lotniczych
Wzrosły koszty organizacji wyjazdów wakacyjnych?
Podhale: ruszył sezon dla narciarzy i dla TOPR
Austria: wkrótce otwarcie sezonu zimowego w ośrodkach narciarskich
Kolejnym kosmicznym turystą będzie syn amerykańskiego astronauty
Jak mieszkali i pracowali niegdyś górale?
Przewoźnicy obniżają opłaty paliwowe, bo tanieje ropa naftowa
Nie będzie autostrady A1 na Euro 2012?
Władze Krakowa nie będą ingerować w ceny przewozów taksówkami osobowymi
Listopadowe Forum Turystyki Biznesowej
Australia: rekin zagryzł surfera
Nocleg za 1 centa w luksusowym weneckim hotelu - to błąd systemu!
Linie easyJet reklamują się na niemieckich taksówkach
Restauracja Belvedere zmienia wizualizację marki
Augustów musi walczyć o zasobnych turystów!
POT ogłosiła konkurs dla dziennikarzy promujących polską turystykę
Jak europejskie stolice witają Nowy Rok?
uprawnienia przewodnika miejskiego