TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






W radiu i Internecie ruszyła promocja oferty wyjazdowej touroperatora Adriatyk!

Na początku kwietnia br. rozpoczęły się szeroko zakrojone działania promocyjne touroperatora turystyki wyjazdowej firmy Adriatyk. Teraz, w momencie gdy najwięcej Polaków myśli o letnim wypoczynku rozpoczęte działania reklamowe przybrały na sile! Motywem przewodnim kampanii jest propagowanie nowych kierunków z oferty: Bułgarii, Hiszpanii, Grecji i Francji. Wszelkiego rodzaju akcje mają też stanowić skuteczne wsparcie dla sprzedaży agencyjnej.


Kampania reklamowa biura Adriatyk kładzie nacisk na różnorodność form przekazu i kanałów ich dystrybucji. Stąd radio, Internet, czołowe miesięczniki o tematyce podróżniczej, magazyny branżowe i przewodniki turystyczne. Niemniej ważne są wydania gazet codziennych i dodatki tematyczne. Za przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych odpowiada PR Manager firmy Adriatyk - Martyna Fon

Touroperator zachęca do oferty w sposób innowacyjny, wykorzystując narzędzia marketingu bezpośredniego takie jak fundowanie nagród w konkursach na antenie radia czy też w miesięcznikach poświeconych podróżom.

Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się wykorzystać na dużą skalę mechanizm promocji aktywnej, to znaczy takiej, która wymaga świadomego uczestnictwa ze strony potencjalnego klienta - wyjaśnia Martyna Fon. - Różnego rodzaju konkursy organizowane we współpracy z partnerami Adriatyku mają na celu doinformowanie i budowanie wizerunku firmy przez rozrywkę. Wcześniejsze ogromne zainteresowanie konkursami fotograficznymi publikowanymi w naszych materiałach, skłoniło mnie do podjęcia szeroko zakrojonych kroków organizacji tego typu przedsięwzięć z innymi podmiotami, medialne rozpoznawanymi. Stąd też radio, prasa, billboardy i Internet - dodaje.

Nie bez znaczenia przy wyborze partnera stało się posiadanie przez touoperatora witryny z dużą oglądalnością - opowiada o strategii reklamowej touroperatora PR Manager firmy Adriatyk. - W klasycznej reklamie posługujemy się mediami, promocją sprzedażą, ale istnieje też szereg udogodnień, które daje nam Internet. Banery, linki sponsorowane, materiały PR czy mailingi to już reklamowy standard. Nowością jest organizacja i sponsoring konkursów czy ankiet gdzie uczestnictwo gwarantuje udział w losowaniu atrakcyjnej nagrody, w naszym przypadku wyjazdu wakacyjnego - wyjaśnia Martyna Fon.

- Obecność w internecie wpływa na wizerunek firmy, która zaczyna być postrzegana jako bardziej nowoczesna, bo korzystająca z dobrodziejstw ery komputerów. W naszym przypadku konkurs słyszalny w radiu lub widoczny w prasie ma tez swoje odbicie w internecie. Często właśnie tam zamieszczony jest regulamin i szczegółowe informacje. Dlatego, z wielką starannością dobierałam do współpracy te podmioty, w przypadku, których mogłam liczyć na wsparcie działań marketingowych w sieci - tłumaczy dalej wybór strategii reklamowej Martyna Fon.

Badania marketingowe wykazały, że organizacja konkursów, czy loterii promocyjnych gdzie daje się konsumentom szansę na wygranie jakiejś sumy pieniędzy, wycieczki czy produktu, przekłada się w sposób korzystny na budowanie wizerunku firmy.

- Nic tak nie wzbudza zainteresowania jak możliwość spełniania marzeń. Jednym z podstawowych jest wyjazd wakacyjny. Możliwość takiej wygranej skutecznie pobudza wyobraźnie a naszym celem jest wywołanie pozytywnych skojarzeń i zainteresowania - podkreśla, Martyna Fon.

Od poniedziałku 15.06.2006 przez miesiąc na antenie radia Wawa, co godzinę można usłyszeć spot reklamowy tego touroperatora. Dalsze działania przewidują organizację i sponsoring konkursu dla słuchaczy.

Dlaczego radio?

-To medium najszybciej przekazuje informacje. Radia słucha się wszędzie, bez względu na porę dnia, miejsce i rodzaj wykonywanej pracy. Spotowi reklamowemu towarzyszy aura emocjonalności, brak obrazu, tylko pobudza wyobraźnię, dodatkową stymulacją są bodźce słuchowe - wesoła, rytmiczna melodia z pogranicza kulturowego zaciekawia i zachęca do realizacji pomysłów wakacyjnych. Poza tym reklama w radiu dociera do segmentu rynku, którym jesteśmy szczególnie zainteresowani: internauci. Podczas wolnej chwili w pracy czy surfujac w domu, często mamy włączone radio. Stymulacja dźwiękowa nie tylko nie stanowi przeszkody podczas internetowych poszukiwań, ale jest jednym z czynników decydujących o temacie poszukiwań. Stąd tez w naszym spocie zachęcamy do odwiedzenia naszej witryny - twierdzi Martyna Fon, PR Manager Adriatyku.

"Spełniamy wakacyjne marzenia" ten chwytliwy slogan reklamowy, to w przypadku Adriatyku fakt, bo w wyniku organizowanych akcji marketingowych znani są już pierwsi szczęśliwi zwycięzcy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Adriatyk touroperator biuro turystyczne kampania promocyjna reklamowa w radiu Wawa w Internecie konkurs z miesięczniki o Bułgaria Grecja Francja martyna fon promocja slogan reklamowy podróży do na




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję