TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

PKP Intercity otwiera kolejne COK-i

PKP Intercity w trosce o podróżnych uruchamia kolejne Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.


Wakacyjny sezon wzmożonych podróży spowodował, iż Intercity otworzyło już taki punkt w Warszawie i Poznaniu.

Wrocławskie Centra, uruchomiono na terenie dworca Wrocław Główny. Duży COK czynny codziennie od 9.00 do 20.30 zajmuje się sprzedażą biletów na pociągi, można kupić je przy czterech stanowiskach kasowych. Mały COK jest czynny przez całą dobę. Stanowiska kasowe w COK-ach są dodatkowo punktami sprzedaży.

W COK-u prowadzona jest przedsprzedaż i sprzedaż biletów w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Można uzyskać informację o rozkładzie jazdy pociągów, cenach biletów i ofertach promocyjnych. Pasażerowie Intercity uzyskują kompleksową i profesjonalną obsługę. Pracownikami Centrum Obsługi Klienta są osoby wykwalifikowane, z doświadczeniem, oraz znają język angielski i niemiecki. Z pociągów Intercity korzystają także obcokrajowcy, dla których COK to jedyne źródło informacji o kraju i zasadach podróży koleją.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
COK PKP Intercity Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu Wrocław Warszawie Poznaniu informacja turystyczna dla turystów pociagi warszawa wroclaw biuro inter city poznań obsługa w do punkty biletów sprzedaży poznan


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję