Marka Krakowa
Po raz pierwszy opracowano strategię promocji Krakowa. Jej motto głosi, że Kraków to najlepsze miejsce do życia i najatrakcyjniejsza lokalizacja turystyczna i biznesowa w środkowej Europie. Dotychczas Kraków promował swoje zabytki i kulturę. Nie wykorzystywano "potencjału biznesowego" miasta, w którym przecież mają swoją siedzibę liczne duże firmy. W przygotowaniu strategii wzięły udział m.in. agencje reklamowe.
W ramach akcji proponowane są zmiany w szacie graficznej strony internetowej miasta, Kraków powinien też stworzyć tzw. hity sezonowe, np. zimowe lodowisko na Małym Rynku. Warto też rozreklamować imprezy artystyczne, takie jak Festiwal Kultury Żydowskiej, festiwal Muzyka w Starym Krakowie.
Strategię zmusi zatwierdzić Rada Miasta.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
PKP Intercity zwiększa ofertę Tanich Linii Kolejowych
Jak turystyka podnosi się po katastrofach?
Katarskie linie lotnicze pozwolą dużo zarobić Airbusowi
Gdzie pije się najwięcej piwa?
Katalog Mega Travel na lato 2009 jest już dostępny online
Pyrzowice: feralny piątek - odwołane i opóźnione loty
Metro radzi turystom, co robić, gdy samolot się spóźnia, a urlop upływa na lotnisku
"Warszawa jest trendy" - festiwal promujący stolicę