TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Marka Krakowa

Po raz pierwszy opracowano strategię promocji Krakowa. Jej motto głosi, że Kraków to najlepsze miejsce do życia i najatrakcyjniejsza lokalizacja turystyczna i biznesowa w środkowej Europie. Dotychczas Kraków promował swoje zabytki i kulturę. Nie wykorzystywano "potencjału biznesowego" miasta, w którym przecież mają swoją siedzibę liczne duże firmy. W przygotowaniu strategii wzięły udział m.in. agencje reklamowe.


W ramach akcji proponowane są zmiany w szacie graficznej strony internetowej miasta, Kraków powinien też stworzyć tzw. hity sezonowe, np. zimowe lodowisko na Małym Rynku. Warto też rozreklamować imprezy artystyczne, takie jak Festiwal Kultury Żydowskiej, festiwal Muzyka w Starym Krakowie.
Strategię zmusi zatwierdzić Rada Miasta.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja marka Krakowa Kraków atrakcje turystyczne w Krakowie zabytki kultura zimowe lodowisko na Małym Rynku turystyka biznesowa Festiwal Kultury Żydowskiej festiwal Muzyka w Starym Krakowie Rada Miasta




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję