TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Tajemnice ofert last minute

Amerykańska Site59 przeprowadziła badania na mieszkańcach Nowego Jorku korzystających w ostatnim czasie z wyjazdów typu last minute. Firma zapytała, dlaczego turyści byli skłonni wybrać akurat oferty last minute.


Aż 26% respondentów odpowiedziało, że wybrało się na nieoczekiwane wakacje wyłącznie dlatego, że właśnie mieli ochotę na wycieczkę. 22% badanych chciało odwiedzić krewnych i znajomych, 9% pytanych osób czuło znużenie i zmęczenie codziennym życiem, 11% wybrało ofertę last minute, aby wybrać się na jakąś szczególną imprezę (na przykład koncert), 5% chciało kogoś zaskoczyć swoim przyjazdem, a 2%. Według badań Site 59, liczba osób, które wybierają oferty last minute wzrosła w USA od 2002 o 8%.





Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
pułapki tajemnice ofert last minute oferty Site59 wyjazdy podróże wakacje




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję