Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
Dolny Śląsk - silna marka?
Jak dotąd w Polsce żadne województwo nie posiada silnej marki - kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej i własnej, niepowtarzalnej tożsamości i regionalnej odrębności. A silna marka warunkuje zaistnienie i wyróżnienie się na globalnym rynku, również na rynku usług turystycznych.
Fakt, iż produkty i marki kojarzone są przeważnie z konkretnymi narodami czy regionami zainspirował Dolnośląską Organizację Turystyczną do działań zmierzających do stworzenia marki regionalnej dla Dolnego Śląska.
Dolny Śląsk jest zorientowany na turystykę, i chce na tym polu konkurować na rynku europejskim - więc marka regionalna będzie marką turystyczną. Będzie ona służyła dwóm zasadniczym celom: identyfikacji Dolnego Śląska przy zastosowaniu przekazu marketingowego, którego narzędziem będzie niepowtarzalny znak graficzny, oraz wyróżnieniu spośród konkurencji poprzez powiązanie produktu - Dolnego Śląska z klientem - turystą.
Pomysłodawca inicjatywy, Dolnośląska Organizacja Turystyczna, dostrzega na tym polu szansę rozwojową dla regionu. Silna marka na pewno przyciągnie turystów, oferując im unikalne korzyści i doznania. Powinna też sprawić, że Dolny Śląsk będzie pożądanym produktem dla inwestorów.
Celem marki jest lobbowanie Dolnego Śląska w Polsce i w Europie. Proces wdrażania marki w dłuższym okresie czasu powinien przynieść regionowi wiele korzyści w obszarze turystycznym i gospodarczym. Idea marki dla Dolnego Śląska oparta będzie na elementach charakterystycznych dla regionu, na elementach wyróżniających go, i dających przewagę konkurencyjną. Najmocniejszą silna stroną Dolnego Śląska jest najliczniejsze w Polsce skupisko uzdrowisk o znaczeniu ponadregionalnym a nawet międzynarodowym. Dostrzegalne jest również bogactwo kultury materialnej i wielokulturowość, a zarazem europejskość regionu.
Podczas procesu kreowania marki wyeksponowana zostanie także rola Wrocławia jako stolicy Dolnego Śląska jako historycznego miejsca leżącego "w sercu Europy", zwanego kiedyś "Silesia".
Pierwszym etapem procesu budowania strategii marki dla Dolnego Śląska będzie rozpoczęty w połowie września konkurs na znak graficzny i hasło dla regionu.
Partnerem merytorycznym przedsięwzięcia jest Grupa A5, a wyłączny branżowy patronat medialny nad konkursem obejmie pierwszy magazyn marketingu i sprzedaży "Brief", twórca platformy "Brief for Poland".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Informacja o tekście źródłowym
[2004-11-01 23:15 999.999.999.*]
Autorem tekstu źródłowego jest Agnieszka Butkiewicz, która napisała go dla Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. odpowiedz »
marka produktu turystycznego
[2006-11-16 11:44 83.23.1.*]
jestescie zajefajni odpowiedz »
[2008-11-19 14:23 83.4.131.*]
terefere! odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Jeszcze jeden hotel w Krakowie
Pyrzowice: o 11% więcej pasażerów w sierpniu
Kujawsko-pomorskie - PCC Rail zastąpi PKP
Jasionka: jeszcze w tym roku ruszy budowa Ośrodka Kontroli Ruchu Lotniczego
Nie będzie ferii w jednym terminie dla wszystkich województw!
Dotacje unijne dla piekarzy i cukierników
Ryanair znów wykorzystuje w reklamie prezydenta
Częstochowa ma jednak szansę skorzystania na Euro 2012?
Liczba pasażerów spada, ale spadki już hamują!
Gdańsk: w czerwcu otwarcie nowego hotelu Qubus
Dobre lato dla słoweńskiej turystyki
Darmowy program do rezerwacji pokoi BedBooking
W Warszawie powstanie koszerna restauracja oraz hotel spełniający wymogi ortodoksyjnych Żydów
Polska Agencja Rozwoju Turystyki ma 10 lat
Tatry: nowy sezon i nowe wozy dla turystów
Pracownicy PUHiT w Krakowie boją się zwolnień
Badanie Wakacje.pl i EasyGo.pl - turystyczna Grecja jest w pełni bezpieczna!
Budowa modernizacja motelu pensjonatu kwater agroturyst. i inne 50 % taniej