TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa kampania Intercity - Bezpieczny i przyjazny przewoźnik

Rusza kampania PKP Intercity "Bezpieczny i przyjazny przewoźnik. A w dodatku uzbrojony w argumenty".


Tak po krótce wygląda idea kampanii Intercity. Trzy nieco humorystyczme motywy zobaczymy w następujących po sobie odsłonach. Głównym nośnikiem kampanii będą billboardy umieszczone przy największych i najbardziej uczęszczanych ulicach oraz na trasach wylotowych. Billboardy mają nakłonić kierowców, uważających samochód za najlepszy środek transportu, do zmiany zdania.

Kampanię usłyszymy też w największych radiowych rozgłośniach. Emisje spotów rozpoczęły się 25 września br. a już 1 pażdziernika ujrzymy billboardy.

Media do kampanii zostały zakupione przez firmę Media Concept, natomiast autorem strategii i kreacji jest firma Just, która wygrała, organizowany przez PKP w maju 2006 przetarg.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PKP Intercity nowa kampania billboardy Bezpieczny i przyjazny przewoźnik. A w dodatku uzbrojony w argumenty reklama Just Media Concept pociągi




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję