Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Nowa kampania Intercity - Bezpieczny i przyjazny przewoźnik
Rusza kampania PKP Intercity "Bezpieczny i przyjazny przewoźnik. A w dodatku uzbrojony w argumenty".
Tak po krótce wygląda idea kampanii Intercity. Trzy nieco humorystyczme motywy zobaczymy w następujących po sobie odsłonach. Głównym nośnikiem kampanii będą billboardy umieszczone przy największych i najbardziej uczęszczanych ulicach oraz na trasach wylotowych. Billboardy mają nakłonić kierowców, uważających samochód za najlepszy środek transportu, do zmiany zdania.
Kampanię usłyszymy też w największych radiowych rozgłośniach. Emisje spotów rozpoczęły się 25 września br. a już 1 pażdziernika ujrzymy billboardy.
Media do kampanii zostały zakupione przez firmę Media Concept, natomiast autorem strategii i kreacji jest firma Just, która wygrała, organizowany przez PKP w maju 2006 przetarg.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Dział dla turystów:
Rekordowy luty w Katowice
TUI stawia na sztuczną
Trwa nowa kampania reklamowa Intercity
Wylicytuj wycieczkę do Szwecji i wspomóż fundację TVN
Najprawdopodobniej dojdzie do zmiany szefa rady nadzorczej LOT!
Zakopane tylko dla bogatych turystów?
Partnerstwo TravelOvo z portalem Onet.pl
Aktorka otworzyła restaurację w Hollywood
Strajki w Grecji powodują duże utrudnienia komunikacyjne
Wielu Polaków spędzi święta we Włoszech
Wyspa na Jeziorze Rożnowskim przyciągnie turystów
Rusza budowa design hotelu Pantheon w Krakowie
30 tys. kary dla przewoźnika, której autokar wiózł licealistów
Na Białorusi zabytki niszczeją, a władze mówią o rozwijaniu turystyki
Coraz lepiej wygląda zaplecze sanitarne plaż
Wizz Air rozwija bazę w Gdańsku
Biuro Siesta Travel ma nowego właściciela
"Sanatoria i uzdrowiska Krymu"
PKP Przewozy Regionalne do 2015 roku będą zasilone kwotą 3,6 mld zł
Ryanair uważa konkurs CoolBrands za wielkie oszustwo!