Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
LOT: ponad milion pasażerów w lipcu
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to zwrócić?
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za opóźnienie
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
Brussels Airlines wprowadza nowy produkt b.flex i b.light
Brussels Airlines, rezygnując z podziału klas na biznes i ekonomiczną, wprowadza z dniem 25 marca nowe zasady podróżowania.
Po rozmowach z 5000 pasażerów zostały wprowadzone usługi b.flex i b.light.
Z usługi b.flex korzystać będą pasażerowie, ceniący wysoki poziom obsługi, szybką odprawę i tym samym oszczędność czasu. Będą mieli możliwość bezpłatnej zmiany kierunku i daty rejsu oraz zabrania większego bagażu. Cena biletu w usłudze b.flex ma być o 50% niższa a w przypadku rezygnacji z podróży przed rozpoczęciem lotu, podróżny odzyska 100% wartości biletu.
Z produktu b.light skorzystają klienci chcący polecieć tanio przy dobrym poziomie obsługi. Ceny biletów w tej usłudze, wraz z opłatami mają być najniższe. Dodatkowo podróżny będzie miał możliwość uzyskania zwrotu różnicy w cenie biletu w przypadku zarezerwowania tańszego połączenia na tej samej trasie w przedziale czasowym +/-30 minut. Nieograniczony będzie czas pobytu a zmian będzie można dokonać za opłatą 24 godziny przed rejsem.
Wraz z wprowadzeniem usług b.flex i b.light przewoźnik zacznie operować jako Brussels Airlines pod nowym logotypem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
EasyGo.pl i Wakacje.pl: we wrześniu warto pomyśleć o egzotycznych wakacjach
GDDKiA wyda 25 mln zł na program "Drogi zaufania" w Małopolsce
Włochy: tragiczny wypadek autokaru z kibicami
Nowe logo Kentucky Fried Chicken
Olimpiada w Międzybrodziu Żywieckim
Polska turystyka będzie bardziej gay friendly?
Wzorem tanich linii lotniczych
Rewolucja w sprzedaży biletów lotniczych?
Marka dla Szczecina - miasta wielu kultur
SkyEurope liczy na wyższe przychody w 2009
Egzotyka na zimowe miesiące już w sprzedaży na Traveliada.pl
Podhale oblężone przez sylwestrowych gości
Joint venture między Tui Travel i S-Group
Ubezpieczenia touroperatorów jeszcze droższe?
Lublin: Kontrola wykaże, czy koncesje dla przewoźników były wydawane zgodnie z prawem
Drezno: w czasie ferii można zwiedzić port lotniczy
Dubaj będzie mieć największe lotnisko świata
Nie będzie ulgowego traktowania na granicy z powodu Świąt i Nowego Roku!
KTO WYLATUJE 12 LIPCA Z BYDGOSZCZY DO TUNEZJI NA WCZASY...??