TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Reklamy Płocka za 250 000 zł w samolotach LOT-u

Władze Płocka w tym roku na reklamę w samolotach LOT przeznaczą około ćwierć miliona złotych. Rok temu promocja w polskich i zagranicznych mediach pochłonęła ponad 350 tysięcy.


Pasażerowie samolotów LOT-u od lutego do końca roku będą mieli możliwość przeczytania zaletach inwestowania w Płocku, o warunkach prowadzenia tu biznesu, o terenach i możliwościach, jakie przedsiębiorcom stwarza miasto.

Polskie Linie Lotnicze rocznie obsługują około 4 milionów pasażerów, wśród których znajdują się zagraniczni przedsiębiorcy. W trakcie lotu czytają oni firmowe pismo "Kaleidoscope". Znajdują się w nim reklamy wielu polskich miast m.in. Gdańska, Gdyni, Torunia, Łodzi, Olsztyna, Wrocławia. - To doskonała promocja miasta. Wielu cudzoziemców, którzy podróżują LOT, prowadzi interesy w Polsce. Taka reklama to inwestycja na przyszłości - przyznaje Paweł Moras, do niedawna szef biura Expo we Wrocławiu.

Celem tej reklamy dla prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka, jest zaprezentowanie miasta, w którym żyje się lepiej i lepiej prowadzi interesy, chce przyciągnąć inwestorów i stworzyć nowe miejsca pracy.

O Płocku w "Kaleidoscope" można było także przeczytać przez siedem miesięcy zeszłego roku. - Reklama w mediach to ważny, choć niejedyny sposób zwrócenia uwagi na miasto - uważa pełnomocnik prezydenta ds. rozwoju gospodarczego Jarosław Troch. - Kilka lat temu Płock w zasadzie nie miał żadnej promocji gospodarczej. Teraz jesteśmy obecni w miejscach, gdzie łatwo zainteresować potencjalnego inwestora. Co ważne, reakcje na nasze akcje promocyjne są pozytywne - dodaje.

Płock reklamowany jest również m.in. w magazynie Fundacji Amerykańskiej Izby Handlowej "American Investor", brytyjskim kwartalniku "Conact International Business Voice", wydawnictwach BBC oraz CNBC. A w Polsce m.in. w "Muratorze", "Panoramie Polskich Miast", "Wspólnocie", "Aktualnościach Targowych" oraz w "Gazecie Wyborczej", "Życiu Warszawy" i anglojęzycznym dodatku do pisma "Świat. Podróże. Kulinaria".







Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Płock reklamy LOT Polskie Linie Lotnicze promocja przedsiębiorcy inwestorzy inwestycje Kaleidoscope do loty za paweł moras reklama na samolotach w ryanair lotu płocka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję