Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Jak biura podróży zmieniają hotele podczas wycieczki?
Rozczarowany turysta z Olsztyna opowiada "Gazecie Wyborczej" jak biuro podróży potrafi oszukać swoich klientów.
Grupa turystów wyleciała z Warszawy na wakacje do egipskiego kurortu Sharm El Sheikh. Według biura mieliśmy nocować w hotelu Radisson Sas. jednak z lotniska zawieźli nas do zupełnie innego obiektu, oczywiście gorszego. Rezydentka biura tłumaczyła, że w Radisson Sas przedłużyła się konferencja a jej uczestnicy wydłużyli pobyt.
Turyści następnego dnia sami udali się do hotelu. Okazało się, że w obiekcie są wolne miejsca, co więcej nikt nie starał się robić tu rezerwacji dla nas - kontynuuje pan Jarosław.
Poszkodowani złożyli reklamację i domagają się od biura zwrotu pieniędzy. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni - mówi Marta Włachowska, z biura podróży. Decyzję podejmie zarząd firmy, czekamy także na informację od kontrahentów z Egiptu.
Jeśli biuro podróży zaskoczy nas na lotnisku informacją o zmianie hotelu, od razu żądajmy na piśmie wyjaśnień od rezydenta lub pilota. Na reklamację po powrocie z wycieczki mamy 30 dni - informuje Jerzy Kamiński z PIT.
Oszukani powinni określić procent odszkodowania. Na zwrot całej kwoty, to trzeba mieć mocne argumenty, bo zazwyczaj wykorzystany został przelot samolotem, praca pilota i wyżywienie - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Turystyka z gorszą obsługą
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Dział prawo i podatki:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
JetBlue Airways: najlepsze tanie linie lotnicze
16 milionów zagranicznych turystów przyjechało do Polski w roku 2006
Kuchnia tajska w restauracji The Oriental w Sheratonie
Bydgoscy pielgrzymi już w drodze do Rzymu
Bardzo dobre warunki do uprawiania turystyki w Tatrach
Lekkomyślność turysty - w adidasach na Świnicę
Mercury Hotels podzieliła hotele na cztery nowe marki
"Łódź bajkowa" wypromuje miasto. Miś Uszatek pierwszy na szlaku
Kraków - debata na temat dalszej strategii promocji miasta