TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

InterContinental za 64 mln dolarów odnowi marki średniego standardu

Do roku 2010 InterContinental wyda ponad 64 miliony dolarów na odnowienie na całym świecie marek Holiday Inn, Express by Holiday Inn oraz Holiday Inn Express.


Aby dostosować swoje obiekty do standardów ustanowionych przez odnowę marek, właściciele i zarządcy hoteli pod tymi markami zainwestują ze swej strony kolejny miliard dolarów.

Pierwsze przeobrażone hotele zostaną otwarte w najbliższym czasie w Stanach Zjednoczonych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
InterContinental marki średniego standardu hotel hotele Holiday Inn Express by Holiday Inn Holiday Inn Express




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję