TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Mercury Hotels podzieliła hotele na cztery nowe marki

Sieć hotelarska Mercury Hotels International w kwietniu br. wprowadziła na rynek 4 nowe marki hoteli. Nowe marki dzielą hotele sieci na odpowiednie klasy ekonomiczne.


Podział wygląda następująco: Cloud 9 Inn - marka klasy ekonomicznej, Merkury Inn & Suites - marka klasy średniej, Mercury Grand - marka klasy premium oraz Merkury Hotels & Resorts - marka luksusowa, obejmująca hotele pięciogwiazdkowe.

Marka Mercury została podzielona w perspektywie nowych planów rozwoju na rynku obiektów klasy ekonomicznej. Spółka poinformowała też, że wszelkie powiązania z marką będą opierać się na modelu członkostwa, zamiast na tradycyjnym modelu franczyzy.






Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Mercury Hotels podział hoteli podzieliła hotele cztery nowe marki marka Cloud 9 Inn klasa ekonomiczna Merkury Inn & Suites klasa średnia Mercury Grand prestiżowa Merkury Hotels & Resorts luksusowe hotele pięciogwiazdkowe




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję